بازنشر اثری از محمدرضا اصلانی/ «بابانوروز وانتظار» دوباره آمد


بازنشر اثری از محمدرضا اصلانی/ «بابانوروز وانتظار» دوباره آمد

کتاب «بابا نوروز و انتظار» محمدرضا اصلانی در آستانه سال جدید، از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی، بازنشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این اثر مناسب نوجوانان است و نام محمدرضا اصلانی به عنوان نویسنده و حسن عامه‌کن به عنوان تصویرگر روی آن درج شده است.

اصلانی نویسنده‌ای که در کارنامه خود آثار متعددی در حوزه‌های نشر اسلامی و آثار انقلاب به ثبت رسانده است، در این اثر خود به مفهوم انتظار با شیوه‌ای غیر مستقیم و در قالبی ادبی می‌پردازد.

بابا نوروز شخصیت اصلی این داستان پیرمردی است که به غیر از خدا هیچ یار و یاوری ندارد و تنها دوست صمیمی‌اش «عمو ذوالفقار» است که وسط آبادی دکان آهنگری دارد. روزی از روزها بابا نوروز قصد سفر می‌کند تا مردی را ببیند که نمی‌داند چه شکل و شمایلی دارد اما خوب می‌داند که او خیلی مهربان است و بسیاری از آدم‌ها آرزوی دیدارش را دارند.

در بخشی از این کتاب از زبان بابا نوروز آمده است: «- دلم می‌گوید به مقصد خواهم رسید! از جا برخاست. دستش را سایبان چشم‌هایش کرد و نگاهش را به عمق دره انداخت. - جنبنده‌ای نمی‌بینم. فقط صدای آب می‌آید و آواز پرنده‌ها شنیده می‌شود...»

کتاب «بابانوروز و انتظار» از مجموعه کتاب‌های سحر در ۴۰ صفحه رنگی و مصور با قیمت ده هزار تومان و با شمارگان۵۰۰۰ نسخه در آستانه نوروز ۱۳۹۷ از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی عرضه شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک