ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور جاده قدیم میانه - تبریز از 25 اسفند


ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور جاده قدیم میانه - تبریز از 25 اسفند

فرماندار شهرستان میانه گفت: از 25 اسفند تا 17 فروردین تردد خودروهای سنگین در محور جاده قدیم میانه - تبریز ممنوع است.

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور جاده قدیم میانه - تبریز از 25 اسفند

فرماندار شهرستان میانه گفت: از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین تردد خودروهای سنگین در محور جاده قدیم میانه - تبریز ممنوع است.

به گزارش ایلنا، حمید شکری در جلسه شورای ترافیک شهرستان میانه با بیان اینکه ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در محور جاده قدیم میانه-تبریز به‌منظور تسهیل در تردد مسافرین نوروزی صورت گرفته، اظهار داشت: از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین سال ۹۷، تردد هر نوع خودروی سنگین ازجمله تریلی و کامیون‌ها در محورهای میانه-تبریز و میانه-زنجان ممنوع است.

وی افزود: این ممنوعیت شامل خودروهای سنگین به مقصدشان میانه نبوده و این خودروها نیز فقط از محور میانه-میاندوآب مجاز به تردد هستند.

فرماندار میانه با انتقاد از عملکرد اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی گفت: منشأ بیشتر نارضایتی در شهرستان میانه به وضعیت نامناسب محورهای مواصلاتی آن برمی‌گردد که متأسفانه شاهد کم‌کاری این اداره کل نسبت به شهرستان میانه هستیم. اگرچه کمبود اعتبارات منشأ اصلی موانع و مشکلات است ولی در کنار آن، بی‌اعتنایی ادارات کل مربوطه نیز مشهود هست.

شکری با بیان اینکه با فرارسیدن ایام نوروز، شاهد افزایش بار ترافیکی درون‌شهری خواهیم بود، اهتمام ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی در مدیریت و کنترل ترافیک را خواستار شد و افزود: در زمینه کنترل ترافیک درون‌شهری باید جدیت بیشتری به عمل آید و رفع مشکلات ترافیکی در دستور کار پلیس قرار گیرد.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی، بهره‌گیری از دوربین‌های کنترل ترافیک در سطح شهر را در برقراری نظم و جلوگیری از بروز تخلفات، مؤثر توصیف کرد و گفت: وجود دوربین در سطح شهر، پتانسیلی مناسب برای استفاده دستگاه‌های انتظامی و مدیریتی بوده و باید کاربرد این دوربین‌ها به‌طور مشارکتی و همگانی باشد و دستگاه‌هایی که از این امکان برخوردارند به‌صورت جزیره‌ای عمل نکنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی