بدشانسی مشترک استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا!


بدشانسی مشترک استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا!

هم پرسپولیس و هم استقلال در آستانه صعود از گروه‌شان در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌اند.

به گزارش فرتاک ورزشی،

هم پرسپولیس و هم استقلال در آستانه صعود از گروه‌شان در لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته‌اند.

با این وجود هر دوی این تیم‌ها به یک بدشانسی مشترک دچار هستند؛ اینکه نمی‌توانند حریف‌‎شان در مرحله بعد را خودشان انتخاب کنند.

پرسپولیس در گروه سوم حضور دارد و در مرحله یک‌هشتم نهایی باید به مصاف یکی از دو تیم صعودکرده از گروه اول برود. پرسپولیس اگر اول شود با تیم دوم آن گروه بازی می‌کند و اگر دوم شود به مصاف تیم صدرنشین گروه نخست خواهد رفت.

با این وجود بازی روز آخر پرسپولیس با السد قطر روز 27فروردین برگزار می‌شود، در حالی که مسابقات روز آخر گروه اول، روز 28فروردین خواهد بود.

به این ترتیب تیم‌های آن گروه و به‌خصوص الاهلی عربستان و الغرافه قطر فرصت خواهند داشت رقیب‌شان را از بین السد و پرسپولیس انتخاب کنند. در این شرایط طبیعی است که تیم‌ها ترجیح بدهند با پرسپولیس بازی کنند تا اینکه به مصاف السد و ژاوی بروند.

در مورد استقلال هم همین ماجرا صدق می‌کند. آبی‌ها اگر از گروه چهارم صعود کنند باید به صورت ضربدری به مصاف یکی از دو تیم صعودکرده از گروه دوم بروند.

این در شرایطی است که آنها بازی آخرشان در مرحله گروهی را 27فروردین برابر الهلال عربستان برگزار می‌کنند، در حالی که آخرین مسابقات گروه دوم، روز 28فروردین خواهد بود. البته در گروه دوم صدرنشینی الدحیل تقریبا قطعی شده و استقلال می‌داند که برای فرار از تقابل با این تیم قدرتمند حتما نیاز به صدرنشینی دارد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا