آمادگی کامل تیپ 392 زرهی شهید سرلشگر مسعود آشوری برای خدمت به زائران راهیان نور


آمادگی کامل تیپ 392 زرهی شهید سرلشگر مسعود آشوری برای خدمت به زائران راهیان نور

امیر سرتیپ دوم خدابخش سلیمانی از آمادگی کامل تیپ 392 زرهی شهید سرلشگر مسعود آشوری برای خدمت به زائران راهیان نور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان گفت: تیپ هزار شهید ۳۹۲ زرهی ارتش دشت آزادگان خدمت به زائران را افتخار خود می داند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
وی افزود: این تیپ در دهلاویه، یادمان شهید دکتر مصطفی چمران و شهدای دشت آزادگان میزبان زائران است و در کنار یادمان، نمایشگاه های زرهی و ادوات تیپ ۳۹۲ و نیز نمایشگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبان زائران خواهد بود.
فرمانده تیپ ۳۹۲ زرهی دشت آزادگان همچنین در ادامه اظهارات خود بیان داشت: تیپ ۳۹۲ زرهی ارتش در پادگان میشداغ که یکی از نماد ها و مظاهر بی بدیل دفاع مقدس است، با اجرای عملیات کماندویی توسط تکاوران ارتش و اجرای آتش های مختلف سبک، نیمه سنگین و سنگین صحنه هایی از دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان و شهدا را برای زائران به تصویر می کشند.سرتیپ دوم سلیمانی گفت: تیپ هزار شهید ۳۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران مثل همیشه و در خط رزمندگان و شهدایش آماده دفاع از حریم ایران اسلامی خواهد بود و این آمادگی را به محضر رهبر عزیز و ملت شریف ایران عرضه داشته و به آن افتخار می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا