پیام تسلیت فوت پدر (رسمی، صمیمی و ادبی)


پیام تسلیت فوت پدر (رسمی، صمیمی و ادبی)

پیام تسلیت پدر پیام عرض تسلیت است که برای تسلیت درگذشت پدر همکار، فوت پدر دوست و یا پیام تسلیت سالگرد فوت پدر ارسال می‌شود. پیام تسلیت فوت پدر به صورت پیام تسلیت رسمی، پیام تسلیت ادبی، شعر تسلیت پدر و تسلیت پدر صمیمی وجود دارد.

متن پیام تسلیت درگذشت پدر با توجه به اینکه با فرد صاحب عزا چه نسبتی دارید و همچنین بسته به روحیات، اخلاقیات، شخصیت و مرد یا زن بودن او متفاوت خواهد بود. برای همکار بهتر است پیام تسلیت رسمی ارسال کنید. برای آشنایان پیام‌های تسلیت صمیمی‌تر و برای کسانی که ذوق ادبی دارند، از پیام تسلیت ادبی یا مجموعه شعر درباره پدر فوت شده استفاده کنید. انواع پیام‌های تسلیت را در ستاره بخوانید. اگر متون طولانی نیاز دارید، تلفیق چند پیام موجود در یک دسته به شما کمک خواهد کرد.

پیام تسلیت فوت پدر (رسمی، صمیمی و ادبی)


پیام تسلیت فوت پدر به همکار (پیام تسلیت رسمی)

جناب آقای.../ سرکار خانم...
رحلت جانکاه پدر عزیزتان، واقعه‌ای تلخ و باورنکردنی است. از پیشگاه حضرت باری تعالی برای شما همکار عزیز و خانواده بزرگوارتان صبر و بردباری و برای پدر مرحومتان آرامش خواهانیم.
از طرف...
〰*〰*〰*〰*〰*〰

جناب آقای.../ سرکار خانم...
همکار گرامی
اینجانب درگذشت پدر بزرگوارتان را تسلیت می‌گویم و از پروردگار مهربان برای ایشان، رحمت واسعه و برای خانواده آن مرحوم، شکیبایی و اجر در تحمل مصیبت می‌خواهیم.
〰*〰*〰*〰*〰*〰

انا الله و انا الیه راجعون
جناب آقای.../ سرکار خانم...
سلام و احترام
پدر گوهر بی‌نظیر و تابنده زندگی است، عروج پدر عزیزتان را که صبورانه زیست، صادقانه آموخت، صمیمانه روشنی بخشید و سبک بال از افق ناسوت پر کشید به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌کنیم و از خداوند متعال خواستاریم به لطف خویش، روح آن پدر بزرگوار را شاد و مقامش را در جوار قدسی درگاهش بلندمرتبه فرماید.
از طرف…

〰*〰*〰*〰*〰*〰

همکار محترم …
مطلع شدیم که پدرتان در ... روز گذشته به رحمت ایزدی پیوسته‌اند. درگذشت پدر گرامیتان را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

همکار گرامی...
بزرگی غم از دست دادن پدر را تنها کسانی که این پشتوانه بزرگ را از دست داده‌اند به درستی درک می‌کنند. در این مصیبت از پروردگار بزرگ برای شما و خانواده محترم صبر و برای روح آن مرحوم آرامش و غفران مسئلت دارم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

جناب آقای.../ سرکار خانم...
مصیبت وارده را به شما و خانواده گرامی تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ صبر و شکیبایی برای شما و علو درجات را برای پدر مرحومتان خواهانیم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

همکار بزرگوار... همگی فوت پدرتان را به شما تسلیت عرض می‌کنیم و می‌دانیم تنها استعانت از درگاه الهی می‌تواند این ضایعه را تحمل‌پذیر نماید. از خداوند بزرگ برای آن مرحوم مغفرت و برای بازماندگان و بویژه شما صبر و اجر درخواست می‌کنم. روحش شاد و یادش گرامی.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

آقای... / خانم...
ضایعه در گذشت پدر گرامی‌تان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده برای آن عزیز علو درجات الهی را مسئلت داریم.

پیام تسلیت فوت پدر (رسمی، صمیمی و ادبی)

پیام تسلیت درگذشت پدر به دوست

دوست عزیزم! تسلیت صمیمانه مرا به خاطر فوت پدرتان بپذیرید و ما در مصیبت وارده شریک بدانید. برای روح آن مرحوم آرامش و برای شما و خانواده گرامی صبر مسئلت می‌کنم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

ماتم جانگداز درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترم صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و تنها می‌توانم از خداوند برایتان صبری عظیم و برای آن مرحوم روحی شاد و آرام طلب کنم. مرا در غم خود شریک بدانید.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

تسلیت دادن در غم بزرگی چون فقدان پدر کار آسانی نیست. پدر پشتوانه و تکیه گاه توست و افسوس وقتی این را با همه وجود لمس می‌کنی که او را از دست داده‌ای. از اعماق وجودم تسلیت می‌گویم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

درگذشت پدرتان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست این ماتم جانگداز را به خانواده محترم‌تان صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفر کرده علو درجات طلب می‌‌کنم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

ضایعه درگذشت پدر مهربان و مؤمن‌تان را از صمیم قلب تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال روح پاکش را با مولایش علی (ع) محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

با قلبی آکنده از درد و رنج و نهایت تألم در گذشت پدر مهربان و دلسوزتان را به شما تسلیت عرض می‌نمایم. مرا در تحمل این غم شریک و همراه خودت بدان.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

خبر فوت پدرتان مرا اندوهگین نمود. مصیبت وارده را به شما و خانواده گرامی‌‌تان تسلیت عرض نموده و از خداوند مهربان برای مادر محترمان صبر و برای روح آن مرحوم آرامش خواستارم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

... جان! اندوه سترگ تو را با تمام وجودم درک می‌کنم. ارزش بودن پدر را همیشه از یک لحظه نبودنش می‌توان فهمید. این غم بزرگ را تسلیت می‌گویم.

پیام تسلیت فوت پدر (رسمی، صمیمی و ادبی)


پیام تسلیت پدر صمیمانه و خودمانی

یاد روزهای بودن پدرت را عزیز می‌داریم و لحضه‌های سنگینی هجران او را به سوگ می‌نشینیم باشد که در نظرت افتد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

از دست دادن پدر بزرگوارت رو تسلیت عرض می‌کنم. از دست دادن پدر سخت و دردناکه اما تو صبر و استقامت زیادی در مواجهه با سختی‌ها داری. مرا شریک غم خودت بدون و محکم باش.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

فوت پدرت را تسلیت میگم و امیدوارم خداوند همیشه مادر بزرگوار و خانواده محترمت رو برات سالم و تندرست نگه دارد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

پدر مثل خودکاری است که هر چقدر هم که باهاش بنویسی تغییری در ظاهرش احساس نمی‌کنی فقط یه روز باخبر میشی که دیگه نمی‌نویسه... درگذشت پدرت رو تسلیت میگم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

از شنیدن خبر فوت پدرت خیلی ناراحت و متأثر شدم. این واقعه دردناک رو به تو و خانواده‌ت تسلیت میگم. ما رو هم در غم عزیز از دست رفته شریک بدونید.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

عزیزم... وفات پدرت رو تسلیت عرض می‌کنم. ان شاء الله روحشون شاد باشه. خدا به تو و خانواده‌ت صبر بده.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

پدر ستون خانه است. تنها تکیه گاهی که در ذهن انسان ریشه دارد نه در بود و نبودش . غم نبودنش را با هیچ جمله ای یارای تسلی نیست. آرزو دارم خداوند صبر نبودشان را به شما عطا کند.
〰*〰*〰*〰*〰*〰
... جان، تصویر لبخندهای بابای مهربونت در برابر چشمانم قرار دارد و احساس می‌کنم این من هستم که عزیزی رو از دست دادم. بهت تسلیت میگم.


پیام تسلیت فوت پدر (رسمی، صمیمی و ادبی)

پیام ادبی تسلیت فوت پدر

مرگ جسمانی پدر را که درخت پر بار زندگی است، به شما که سایه‌سار زندگی او مأمن‌تان بود تسلیت عرض می‌کنم. امید که در سایه فیض جان بخش الهی در دنیای دیگر مقرون آرامشی جاودانه باشد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

سبک‌بالان به آسانی پرواز می‌کنند و پدر پاک شما این‌گونه بود که پروانه روحش به اعلی علیین پرواز کرد. پرواز ملکوتی پدر بزرگوارتان سیر در راه خداست و این باور اندکی از غم شما خواهد کاست.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

بانگ رحیل برخاست و پدر گرامی شما قصد سفر کرد. بلور اشک که بر گونه‌های شما در بدرقه این مسافر عزیز می‌چکید، مرا نیز اندوهناک ساخت. کوچ مسافران ناگزیر است، این ما هستیم که تاب دوری نداریم؛ این کوچ را به شما تسلیت می‌گویم.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

کردار انسانی پدر گرامی‌تان و بزرگواری‌هایش هرگز فراموش نخواهد شد. بی‌قراری را پیشه خود نسازید تا همگان بدانند وقار شما از اثر تربیت آن پدر بزرگوار است. روحش شاد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

درگذشت پدر اگرچه سخت و جانکاه است اما تقدیر الهی است. اشک از چهره بزدایید تا رحمت روان حق پدر را فراگیرد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

آنان که کالبد خاکی فرو می‌گذارند، به بوستانی می‌روند که از فراوانی نعمت حق همیشه سبز است. سینه از اندوه تهی سازید چرا که پدر گرامی‌تان هم‌اینک از تیره‌سرای خاک به روشنای افلاک و بوستان خداوند رفته است.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

پرواز جان پدر از زمین پایین به اوج سبز آسمان شکوفایی بهار جاودان در روح پر فتوح اوست. تحمل فقدان ظاهری او را از خدا برای شما می‌طلبم تا گل جانش در محضر خداوند عطرافشان باشد.

〰*〰*〰*〰*〰*〰

فرشته مرگ بر همه انسان‌ها سایه می‌افکند و بر دوش همه آدمیان می‌نشیند و آنها را از این دنیا به دنیای دیگر می‌برد. سایه افکندن او بر جسم پدر بر شما تسلیت باد.


پیام تسلیت فوت پدر (رسمی، صمیمی و ادبی)

شعر درگذشت پدر


مرگ یاران همه سخت است عزیزان، اما
ماتمی سخت‌تر از مرگ پدر نیست که نیست

〰*〰*〰*〰*〰*〰
ای پدر ای عارف نیکو خصال
ای که قدرت را ندانستیم ایام وصال

خوش بخواب اینجا که این دنیای دون
چون تو گوهر کم دهد از خود برون
〰*〰*〰*〰*〰*〰

یک زمان در خواب غفلت زیستیم
در کنار ما پدر بیدار بود

تا که از خواب گران برخاستیم
ناگهان دیدیم پدر در خواب بود

〰*〰*〰*〰*〰*〰

پدر جان یاد آن شب‌ها که ما را شمع جان بودی
میان نا امیدی‌ها چراغ جاودان بودی

برایت زندگی کردن اگرچه رنج وسختی بود
بنازم همتت بابا صبور و مهربان بودی

〰*〰*〰*〰*〰*〰

این گنج نهان در دل خانه پدرم بود
هم بال و پرم بود و همی تاج سرم بود

هرجا که ز من نام و نشانی طلبیدند
هم نام بلندش سند معتبرم بود

〰*〰*〰*〰*〰*〰

کاش آن شب را نمی‌آمد سحر
کاش گم می‌شد در راه پیک بد خبر

تا پدر رفت آن سحر از پیش رو
بی نشان را خاک تیره شد به سر

〰*〰*〰*〰*〰*〰

پدر در سوگ تو دل‌های ما پیوسته می‌گرید
سراسر همچو شمعی بی نفس آهسته می‌گرید

تویی در خاطر ناشاد ما، تا آخرین لحظه
به یادت چشم ما، چون ساغر بشکسته می‌گرید

〰*〰*〰*〰*〰*〰

پدر آن تیشه که بر عمر تو زد دست اجل
تیشه‌ای بود که شد باعث ویرانی من

امیدواریم مجموعه متنوع پیام تسلیت پدر مورد توجه شما قرار گرفته و در ارسال پیام تسلیت برای شما یاری دهنده باشد. از طریق ارسال نظر برایمان بنویسید که کدام سبک از پیام تسلیت را بیشتر می‌پسندید.

گروه سرگرمی ستاره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه پیامک مناسبتی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا