ایران به لحاظ نظامی مانند دژ محکم است/تداوم تهاجم فرهنگی دشمن


ایران به لحاظ نظامی مانند دژ محکم است/تداوم تهاجم فرهنگی دشمن

اردبیل- فرمانده مرزبانی کشور گفت: به لحاظ نظامی و مقاومت، ایران به مانند دژ نظامی مستحکم و غیر قابل نفوذ است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان مرزبانی استان اردبیل تاکید کرد: ایران به لحاظ دفاعی از امکانات و آمادگی مطلوبی برخوردار بوده و هیچ کمبودی در این خصوص نداریم.

وی افزود: تا قبل از پیروزی انقلاب اسلامی فساد در این کشور بیداد می کرد اما بعد از پیروزی انقلاب بستر یک حکومت اسلامی فراهم شده و افتخار نیروهای مسلح رهبری، رهبر فرزانه و فقیه است.

فرمانده مرزبانی کشور ادامه داد: نیروهای مسلح و به ویژه مرزبانی با اخلاص و اعتقاد در مسیر خود گام برمیدارند و به واسطه اعتقاد قلبی امروز کشور از اقتدار قابل توجه در مرزها برخوردار است.

به گفته رضایی همین اعتقاد قلبی موجب شده تا با وجود کمبود امکانات، مرزبانان هیچگاه لب به گلایه نگشوده و در سخت ترین شرایط از سرحدات کشور دفاع کنند.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی به لحاظ دفاع مرزی هیچ کمبودی نداشته و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن ادامه دارد و لازم است در این خصوص سربازان و مرزبانان هوشیار باشند.

فرمانده مرزبانی کشور با تاکید به اینکه امروز حتی روستاهای مرزی خود مرزبان کشور محسوب می شوند، متذکر شد: تمامی توطئه های دشمن خنثی شده و دشمن ناامید از ضربه به نظام است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اهمیت پایگاه صهیونیستی نواتیم در چیست؟