اقدامات ستاد خدمات سفر برای استقبال از مسافران نوروزی کافی نیست


اقدامات ستاد خدمات سفر برای استقبال از مسافران نوروزی کافی نیست

خرم‌آباد- استاندار لرستان گفت: با فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر، تحرکی در سطح شهرها و محلات به وجود آمده است، اما ظاهراً همچنان ناکافی است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید موسی خادمی ظهر شنبه در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر لرستان با اشاره به اینکه تشکر می کنم از زحمات خوبی که مسئولان و مدیران در فاصله برگزاری جلسات ستاد سفر استان داشتند، اظهار داشت: گزارشاتی که می رسد نشان می دهد تحرکی در سطح شهرها و محلات به وجود آمده است اما ظاهرا همچنان ناکافی است.

وی تصریح کرد: اقدامات انجام شده در حوزه خدمات سفر با اینکه بگوییم کارها خیلی خوب آغاز شده، فاصله دارد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه انتظار دارم از همه دستگاه ها که مانند یک صاحبخانه به حضور گردشگران در استان نگاه کنیم و مسافران را مهمان خود بدانیم، افزود: کار خوبی انجام شده اما این چند روز را دوستان تلاش کنند تا هرچه بیشتر و بهتر خدمت کنیم.

خادمی با اشاره به اینکه مدیران و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر در طول ایام نوروز باید در استان حضور داشته باشند، گفت: اگر مدیران قصد دارند جایی بروند با هماهنگی دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان باشد، بدانیم اگر اتفاقی افتاد این مدیر در استان حضور دارد یا نه.

وی با بیان اینکه در خصوص ورود احشام به شهر پلدختر نیز فرماندار باید اقدام کند و جلوی آن ها را بگیرد، تصریح کرد: حداقل در ایام نوروز اقدامی شود چراکه نمی شود گله احشام از وسط جاده های شهری پلدختر بگذرند و جلوه نامناسبی دارد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه پیش از این نیز مصوب کرده ایم که عشایر نباید به درون شهر بیایند و تقویم کوچ را نیز تغییر دادیم، افزود: بنابراین جلوگیری از ورود عشایر و احشام آن ها به درون شهر قانونیاست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


روسیه بزرگترین صادرکننده نفت به چین ماند