فعالیت بیش از 2 هزار سرویس امدادی ایران خودرو تا 14 فروردین


فعالیت بیش از 2 هزار سرویس امدادی ایران خودرو تا 14 فروردین

تهران- ایرنا- طرح امدادرسانی و خدمات نوروزی ایران خودرو از امروز (شنبه) به مدت 18 روز با مشارکت 550 نمایندگی و بیش از 2 هزار سرویس امدادی آغاز شد و تا چهاردهم فروردین ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، در این طرح 2 هزار و 700 مرکز خدماتی ایساکو و شرکت امداد خودرو ایران برای ارائه خدمات آماده اند.
گروه هایی به صورت محسوس و نامحسوس بر اجرای دقیق طرح نظارت می کنند.
همچنین در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، کرمان، اهواز، همدان، رشت، ساری، شیراز، تبریز، بندرعباس و بوشهر ناوگان «امداد پلاس» برای انجام تعمیرات در محل مستقر می شود. افزایش میزان راه‌اندازی خودرو در محل بویژه در ایام نوروز با ارایه قطعات و تجهیزات از هدف های این طرح است.
دارندگان محصولات ایران خودرو، در صورت نیاز به امداد و دریافت راهنمایی می توانند با شماره مرکز پاسخگویی به شماره 096440 ارتباط برقرار کنند.
مدیرعامل شرکت تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی ایران خودرو (ایساکو) در آیین آغاز این طرح گفت: در نوروز امسال 2 هزار و 736 مرکز خدمات نمایندگی این شرکت فعالیت می کنند و بر این اساس، یک هزار خودرو بر، 37 موتور سوار، 33 ناوگان امداد پلاس، 969 امدادرسان بالینی و 222 امدادگر 2 منظوره آماده شده است.
«سیدرضا حسینی» ادامه داد: علاوه بر خودروهای ایران خودرو، در این طرح به سایر خودروها و برندها نیز امدادرسانی می شود.
حسینی از مسافران نوروزی خواست پیش از آغاز سفر از صحت عملکرد قسمت های مهم خودرو خود مطلع شده و برای تعمیر، به مراکز فنی مجاز مراجعه کنند.

اخبار اقتصادی ایرنا در تلگرام: IRNAeco@
اقتصام*2022*1961*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا