آیا می دانید که بیشتر افراد موفق متولد چه ماهی هستند ؟


آیا می دانید که بیشتر افراد موفق متولد چه ماهی هستند ؟

تا به حال از خودتان یا دیگران پرسیده اید که افراد موفق متولد چه ماهی هستند ؟ موفقیت عاملی است که به هیچ مسئله به غیر از تلاش و پشتکار مرتبط نمی شود اما موقعیت های بسیار عالی مانند رفتن به بهترین دانشگاه، به دست آوردن کسب و کار عالی، ازدواج بسیار موفق و . . . هستند که در کنار تلاش های شخصی به خصلت های فردی نیز مرتبط است. نوشته آیا می...

0

تا به حال از خودتان یا دیگران پرسیده اید که افراد موفق متولد چه ماهی هستند ؟ موفقیت عاملی است که به هیچ مسئله به غیر از تلاش و پشتکار مرتبط نمی شود اما موقعیت های بسیار عالی مانند رفتن به بهترین دانشگاه، به دست آوردن کسب و کار عالی، ازدواج بسیار موفق و . . . هستند که در کنار تلاش های شخصی به خصلت های فردی نیز مرتبط است. بیشتر افراد موفق دارای خصلت های خاصی می باشند که می توان گفت همان خصلت ها منجر به کسب رتبه های عالی در زندگی شان شده است. این بار در نت نوشت به ماه های تولدی که می تواند در خصوصیات فردی تاثیر مثبت داشته باشد پرداخته ایم. به این که افراد موفق متولد چه ماهی هستند ؟

آیا می دانید که بیشتر افراد موفق متولد چه ماهی هستند ؟

یک مطالعه جدید به این پرسش که افراد موفق متولد چه ماهی هستند پاسخ داده و ادعا می کند افراد موفق در زندگی در یک دوره خاص زمانی در طی سال متولد می شوند. این تحقیقات که در دانشگاه تورنتو، دانشگاه فلوریدا، دانشگاه نورث وسترن صورت گرفته است خبرهای خوبی برای متولدین چند ماه دارد که نشان می دهد این افراد نیز با تلاش و پشتکار می توانند از جمله افراد بسیار موفق و نام آور باشند.

بیشتر افراد موفق متولد چه ماهی هستند ؟

سپتامبر – مهر

آیا می دانید که بیشتر افراد موفق متولد چه ماهی هستند ؟

کودکان متولد سپتامبر در کلاس درس خود به سرعت پیشرفت می کنند و سریعتر از دیگر کودکان به نتایج مثبت می رسند

مطالعات نشان می دهد که نهمین ماه میلادی که معادل ماه مهر ایرانی است می تواند اعتماد به نفس بسیار قوی بیافریند. افراد متولد این ماه همانند یک کودک در رسیدن به اهداف خود مصم و قوی هستند. شاید تمامی این اعتماد به نفس ها به دلیل این باشد که سال تحصیلی در این ماه شروع می شود و بچه های مهر ماهی بهترین شاگردان هستند. کودکان متولد سپتامبر در کلاس درس خود به سرعت پیشرفت می کنند و سریعتر از دیگر کودکان به نتایج مثبت می رسند. این خصلت درست برعکس کودکان متولد ماه آگوست یا همان شهریور است چرا که این کودکان برای رسیدن به دوران مدرسه می بایست ۱۱ ماه بیشتر از کودکان متولد مهر صبر کنند. بر اساس مطالعات کودکان متولد شده در ماه مهر یا سپتامبر به تحصیلات بیشتری ادامه می دهند و به دلیل بلوغ نسبی بیشتری که نسبت به دیگر کودکان هم دوره خود دارند کمتر دچار تخلفات در دوران کودکی و نوجوانی می شوند.

آیا می دانید که بیشتر افراد موفق متولد چه ماهی هستند ؟

متولدین مهر موفق تر هستند

به طور کلی طبق یافته ها که از مدارس دولتی در ایالت فلوریدای امریکا کسب شده است نشان داده اند که کودکان متولد ماه سپتامبر یا همان مهر موفق ترین کودکانی هستند که آینده درخشانی می سازند. این کودکان که آمار تولدشان نیز بسیار بالاست روابط اجتماعی بیشتر و بهتری دارند به نحوی که کمترین افراد متولد این ماه در لیست آمار متخلفین مشاهده شده است.

آیا می دانید که بیشتر افراد موفق متولد چه ماهی هستند ؟ آیا می دانید که بیشتر افراد موفق متولد چه ماهی هستند ؟
آیا می دانید که بیشتر افراد موفق متولد چه ماهی هستند ؟
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط