طرح پیاده راه اکباتان 29 اسفند بهره برداری می شود


طرح پیاده راه اکباتان 29 اسفند بهره برداری می شود

همدان - ایرنا - شهردار همدان گفت: طرح پیاده راه اکباتان همدان به طور رسمی 29 اسفند ماه جاری بهره برداری می شود.

عباس صوفی روز شنبه در حاشیه گشایش ستاد تسهیلات نوروزی همدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به اینکه یکی از شخصیت های کشوری برای افتتاح این پیاده راه به همدان سفر می کند، با هماهنگی مسئولان ارشد استان سال آینده و در آیینی باشکوهی نسبت به آیین افتتاح این پیاده راه اقدام می شود.
وی بیان کرد: طرح سایت موزه میدان امام خمینی (ره) نیز توسط شورای فنی استان و میراث فرهنگی کشور آماده و به شهرداری همدان نیز ابلاغ شده است که براین اساس از سال آینده عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
صوفی با اشاره به خرید یک دستگاه ویدئو مپینگ برای میدان امام خمینی (ره) گفت: این دستگاه تصویری کم نظیر در کشور همزمان با اجرای پیاده راه افتتاح می شود و شب ها اقدام به پخش تصویری برای مردم خواهد داشت.

**نصب چادر در آرامگاه باباطاهر ممنوع است
شهردار همدان با تاکید بر ممنوعیت نصب چادر مسافرتی در آرامگاه باباطاهر اظهار کرد: همه ساله نصب چادر در این مکان گردشگری رسم بود اما امسال تصمیم گرفتیم تا جایگاه تاریخی و ارزشمند این مکان حفظ شود و برهمین اساس نصب چادر در این آرامگاه ممنوع است.
وی اضافه کرد: البته مکان های جایگزین با همکاری هلال احمر و سایر دستگاه های اجرایی برای نصب چادر نیز در نظر گرفته شده و براین اساس مسافران نوروزی می توانند در باغ ایرانی، پارک مردم، پارک شهروند و پارک مادر برای نصب چادر اقدام کنند.
وی یادآور شد: اسکان اضطراری نیز در نظر گرفته شده و تمامی سالن های ورزشی شهرداری و اداره ورزش و جوانان آمادگی اسکان اضطراری مسافران
را دارند.
** همدان مزین به گل و گیاه شد
شهردار همدان با اشاره به اقدام این نهاد در کاشت گل و گیاه گفت: امسال بیش از چهار میلیون بوته گل کاشته شد که تاکنون بی نظیر بوده است و فضای بسیار خوبی به لحاظ فضای سبز در شهر ایجاد شد.
صوفی خاطرنشان کرد: همچنین بیش از 30 هزار اصله نهال هم در سطح شهر کاشته شد و هم به مردم به صورت رایگاه تحویل دادیم تا در مقابل منازل آنها کاشته شود.
وی اضافه کرد: المان های 2018 نیز در سطح میادین شهر در حال نصب است که به خوبی رویداد 2018 را تبلیغ می کنند.
شهرداری محور اصلی ستاد تسهیلات نوروزی در سطح همدان به شمار می رود.
بیش از 2 هزار نیروی شهرداری در آماده سازی شهر همدان برای نوروز 97 فعالیت دارند.
7520/2087

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی