منبع :‌ آی‌تی‌ایران نسخه چاپی

اپل قرار است 27 مارس امسال مراسمی را برای معلمین و دانش‌آموزان در شیکاگو برگزار کند. این مراسم در دبیرستان Lane Tech برگزار خواهد شد و احتمال می‌رود دیوایس‌های زیر در این مراسم رونمایی شوند.

آیپد و قلم اپل جدید

تقریبا وقت آن رسیده که اپل نسخه جدید برخی از محصولات خود را معرفی کند. معرفی نسخه جدید آیپد پرو که محبوب‌ترین دیوایس در بین طرفداران تبلت‌های اپلی است می‌تواند موجب شادمانی بسیاری از طرفداران شود. احتمال می‌رود آیپد جدید اپل به پردازنده بیونیک A10 و یا A11 و همچنین دوربین و نمایشگر پیشرفته‌تر مجهز شده باشد. علاوه بر این گفته می‌شود قیمت آن همانند آیپدهایی که سال گذشته معرفی شدند ارزان باشد.

اپل در سال‌های گذشته آیپدهایی مناسب شرایط کودکان و دانش‌آموزان طراحی کرده بود بنابراین امکان معرفی این محصول در رخداد 27 مارس اصلا دور از انتظار نیست. علاوه بر این از آنجایی که حدودا 2 سال از معرفی اولین قلم شرکت اپل می گذرد، بسیاری معتقدند اپل این رخداد را برای معرفی قلم جدید خود که به احتمال زیاد با تمامی مدل‌های آی‌پد نیز همخوانی دارد انتخاب کرده است.

آی‌پدهای جدید اپل احتمالا 7 فروردین معرفی می‌شوند

مکبوک

یکی دیگر از دیوایس‌هایی که ممکن است در این رخداد رونمایی شود مک‌بوک جدید اپل است. در چند وقت اخیر شایعات مختلفی درباره معرفی مکبوک 13 اینچی جدید اپل منتشر شده است. وبسایت Mashable هم گفته که این لپتاپ 799 دلار قیمت خواهد داشت که در مقایسه با مکبوک ایر فعلی که 999 دلار قیمت دارد، بسیار ارزان تر محسوب می‌شود.

مکبوک ایر در بین کاربران علی‌الخصوص بین جوانان و نوجوانان از محبوبیت بالایی برخوردار است. معرفی مکبوک ایر جدید در این مراسم می‌تواند در بین دانش آموزان اشتیاق قابل توجهی ایجاد کند و همچنین ویژگی‌های جدیدی از جمله نمایشگر رتینا، بدنه سبک‌تر و باریک‌تر و یواس‌بی نوع C هم به آن اضافه شود.

ضمنا گفته می‌شود اپل در این مراسم از آیفون SE جدید هم رونمایی کند اما بعید می‌دانیم اپل بخواهد در این مراسم چنین دیوایسی را پرده برداری کند. بنابراین بهتر است خیلی منتظر آیفون جدید در این مراسم نباشید.

موارد موضوعی مرتبط

اپل
مراسم اپل
رخداد اپل
مکبوک
آیپد پرو 2018