واکنش تراشتگن به جدایی اینیستا از بارسلونا


مارک آندره تراشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا مدعی است به جایزه زامورا فکر نمی‌کند. بارسا روز گذشته موفق شد در ادامه روند فوق العاده‌اش، اتلتیک بیلبائو را نیز شکست داده و با توجه به شکست اتلتیکو مادرید، در فاصله 9 هفته تا پایان لیگ، اختلافش با تیم دوم را به 11 امتیاز برساند. به گزارش mundodeportivo، تراشتگن که در این بازی هم کلین شیت...

تراشتگن: من هم مثل همه دوست دارم اینیستا در بارسلونا بماند

واکنش تراشتگن به جدایی اینیستا از بارسلونا

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۸:۱۶
واکنش تراشتگن به جدایی اینیستا از بارسلونا

جدایی احتمالی ال مانچگو در پایان فصل، همه هواداران را نگران کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مارک آندره تراشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا مدعی است به جایزه زامورا فکر نمی‌کند.

بارسا روز گذشته موفق شد در ادامه روند فوق العاده‌اش، اتلتیک بیلبائو را نیز شکست داده و با توجه به شکست اتلتیکو مادرید، در فاصله ۹ هفته تا پایان لیگ، اختلافش با تیم دوم را به ۱۱ امتیاز برساند. به گزارش mundodeportivo، تراشتگن که در این بازی هم کلین شیت کرد، گفت:

نمی‌خواهم بدانم و درک کنم که اینیستا، جدایی را هم در گزینه‌هایش دارد. فقط این را می دانم که او انسان فوق العاده‌ای است و چیزهای زیادی در زمین بازی به تیم می‌بخشد و در هر لحظه‌ای می‌تواند تفاوت را رقم بزند. امیدوارم او بماند. همه از آندرس انتظار ماندن دارند. من هم. از حضور او در تیم خیلی خوشحالیم و امیدواریم این خوشحالی ادامه دار باشد. هر چند که این تصمیم، کاملا شخصی است.

قهرمانی؟

مارک آندره تراشتگن گفت:

فعلا فقط باید به بازی‌های پیش رو فکر کنیم. هنوز باختی نداشته‌ایم و می‌خواهیم به همین روند ادامه دهیم. باید همین فرم را حفظ کنیم. اگر بازی‌های مان را ببریم و روی خودمان تمرکز کنیم، شانس زیادی برای قهرمانی خواهیم داشت. رم؟ اتلتیک بیلبائو را بردیم و این مهم ترین چیز است. رم هم مثل همه تیم‌های حاضر در یک چهارم نهایی، قابلیت‌های زیادی دارد. باید کاملا مراقب باشیم.

زامورا؟

مارک آندره تراشتگن گفت:

به آن فکر نمی‌کنم. تیم خوب کار می‌کند و مادامی که این اتفاق بیفتد، آنگاه می‌توانید به جوایز تیمی و انفرادی دست پیدا کنید. سه گانه؟ بازی‌های بسیار سختی پیش رو داریم. برابر رم، فرصت فوق العاده‌ای برای صعود به نیمه نهایی داریم. باید همه بازی‌ها را ببریم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان
برچسب ها : آندرس اینیستا, باشگاه بارسلونا, دروازه بان آلمانی بارسلونا, کاپیتان تیم فوتبال بارسلونا, مارک آندره تراشتگن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد