نغمه‌سرایان دارالقرآن زنجان در جوار بارگاه امام هشتم سرود می‌خوانند


نغمه‌سرایان دارالقرآن زنجان در جوار بارگاه امام هشتم سرود می‌خوانند

گروه فرهنگی- معاون آموزشی دارالقرآن زنجان از اجرای سرود توسط نغمه‌سرایان دو در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در لحظه تحویل سال خبر داد.

اصغر قره‌جه‌لو، معاون آموزشی دارالقرآن زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: گروه نغمه‌سرایان دو دارالقرآن زنجان 26 اسفندماه به دعوت آستان قدس رضوی به مشهد مقدس اعزام شد تا در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) به اجرای برنامه بپردازند.
معاون آموزشی دارالقرآن زنجان تصریح کرد: این گروه به صورت مشترک و در قالب یک 300 نفره در کنار گروه‌ استان‌های آذربایجان شرقی، مازندران، خراسان رضوی، چهارمحال بختیاری و خوزستان در لحظه تحویل سال برنامه اجرا می‌کنند.
قره‌جه‌لو با اشاره به اینکه گروه نغمه‌سرایان دو تا سوم فروردین ماه مهمان آستان قدس خواهند بود، گفت: از بعد از دیروز دوشنبه 28 اسفندماه اعضای این گروه در محل‌های مختلف از جمله در صحن‌های حرم مطهر اجرای خود را آغاز کرده‌اند.
وی با بیان اینکه سرود اصلی به صورت هماهنگ کشوری فارسی، عربی و ترکی در مراسم سال تحویل اجرا خواهد شد، افزود: قطعاتی که نغمه‌سرایان زنجان اجرا می‌کنند در مورد شهدا، امام زمان (عج) و فاطمه زهرا (س) در نظر گرفته شده است.
یادآور می‌شود این گروه سرود در راستای فعالیت‌های فرهنگی دارالقرآن زنجان و با انتخاب از بین نوجوانان مستعد در اجرای سرودهای انقلابی و مذهبی تشکیل شده است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان