تصاویر جاسوسی از نیسان مورانوی تر و تازه!


تصاویر جاسوسی از نیسان مورانوی تر و تازه!

با ثبت اولین تصاویر جاسوسی از نیسان مورانوی فیس لیفت می‌توانیم اولین نگاه را به این خودرو بیندازیم. به نظر می‌رسد تغییرات اعمال شده در بدنه باعث شده‌اند این کراس اوور جذاب حتی ظاهر تیزتری به خود گیرد. در این تصاویر می‌بینیم که مورانوی فیس لیفت دارای چراغ‌های جلوی متفاوت با یک جفت واحدهای روز... نوشته تصاویر جاسوسی از نیسان...

با ثبت اولین تصاویر جاسوسی از نیسان مورانوی فیس لیفت می‌توانیم اولین نگاه را به این خودرو بیندازیم. به نظر می‌رسد تغییرات اعمال شده در بدنه باعث شده‌اند این کراس اوور جذاب حتی ظاهر تیزتری به خود گیرد.

تصاویر جاسوسی از نیسان مورانوی تر و تازه!
در این تصاویر می‌بینیم که مورانوی فیس لیفت دارای چراغ‌های جلوی متفاوت با یک جفت واحدهای روز روشن است که به مرکز جلوپنجره اشاره می‌کنند. این ظاهر حتی در نسخه‌ای که پوشش‌های استتاری نیز بهره می‌برد چشمگیر بوده و شاید در نسخه نهایی برجسته‌تر نیز باشد. همچنین بخش پایینی سپر نیز حالت چندضلعی به خود گرفته است.

تصاویر جاسوسی از نیسان مورانوی تر و تازه!
اما تنها تغییرات صورت گرفته غیر از نمای جلو در بخش عقبی دیده می‌شوند زیرا نیسان پوشش‌های استتاری را روی چراغ‌های عقب بکار برده و این دلیل خوبی برای تغییر این چراغ‌ها محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد بخش اعظم تغییرات وجود رنگ قرمز بیشتر باشد.

تصاویر جاسوسی از نیسان مورانوی تر و تازه!
نسل فعلی مورانو به عنوان مدل سال 2015 عرضه شده و از آن زمان تاکنون تغییر طراحی چشمگیری داشته است. طراحی شناور و عمیق سقف، جلوپنجره V شکل و برخی بازنگری‌های دیگر باعث شده‌اند مورانو خودرویی متمایزتر باشد. نیسان در مدل سال 2018 نیز تکنولوژی‌های جدیدی از جمله ترمز اضطراری خودکار و هشدار برخورد از جلوی هوشمند را به عنوان تجهیزات استاندارد به تمامی نسخه‌های مورانو اضافه کرده است. تریم های SV و بالاتر هم‌اکنون دارای هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک بخش عقبی نیز هستند. کروز کنترل تطبیقی بخشی از تجهیزات تریم های SL و SV پریمیوم می‌باشد.

تصاویر جاسوسی از نیسان مورانوی تر و تازه!2018 Nissan Murano

مورانوی فعلی تنها با پیشرانه 6 سیلندر 3.5 لیتری که قدرت 260 اسب بخاری و گشتاور 325 نیوتون متری دارد عرضه شده و مشتریان می‌توانند از بین نسخه‌های دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک یکی را انتخاب کنند. شاید رویه کنونی صنعت خودرو در کم‌حجم کردن پیشرانه‌ها باعث شود پیشرانه 4 سیلندر توربو در مدل فیس لیفت نصب گردد.

تصاویر جاسوسی از نیسان مورانوی تر و تازه!
هنوز زمان رونمایی از نیسان مورانو فیس لیفت اعلام نشده اما احتمال معرفی آن تا پایان سال زیاد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا