کمپانی GE بزرگترین موتور جت هواپیما موسوم به GE9X را طراحی و آزمایش کرد!


کمپانی GE بزرگترین موتور جت هواپیما موسوم به GE9X را طراحی و آزمایش کرد!

هواپیما بزرگ بوئینگ 747 اگرچه یک هواپیما پهن پیکر است و موتور معمولی روی آن سوار شده اما گویا بزودی یک موتور بزرگتر و استانداردتری در آن به کار گرفته شود. این موتور جت GE9X خواهد بود و توسط شرکت GE Aviation توسعه یافته است. نوشته کمپانی GE بزرگترین موتور جت هواپیما موسوم به GE9X را طراحی و آزمایش کرد! اولین بار در نت نوشت پدیدار شد.

0

هواپیما بزرگ بوئینگ ۷۴۷ اگرچه یک هواپیما پهن پیکر است و موتور معمولی روی آن سوار شده اما گویا بزودی یک موتور بزرگتر و استانداردتری در آن به کار گرفته شود. این موتور جت GE9X خواهد بود و توسط شرکت GE Aviation توسعه یافته است. گفته می شود این موتور در نوع خود بزرگترین است و در اوایل این هفته در Victorville کالیفرنیا مورد آزمایش قرار گرفت.

کمپانی GE بزرگترین موتور جت هواپیما موسوم به GE9X را طراحی و آزمایش کرد!

این موتور جدید در هواپیما جت ۷۷۷X بوئینگ به کار گرفته خواهد شد که از بزرگترین و کارآمدترین موتور دیزلی دوگانه در جهان است. قطعا با موتور جت بزرگ GE9X می توان قدرت بیشتری به هواپیماها بخشید و سرعت آنها را برای طی کردن مسافتی طولانی افزایش داد.

موتورجت GE9X در ساعت ۱۰:۴۰ صبح به وقت محلی به کار گرفته شد و تا چهار ساعتی به پرواز درآمد. GE Aviation اعلام کرد که در مدت آزمایش تمامی تست ها انجام گرفته که شامل عملیات های کلیدی و مهم می شود. بنابراین در نظر دارند تا پروازهای بعدی را برای ادامه روند آزمایش انجام دهند.

Ted Ingling مدیر برنامه ریزی موتورجت GE9X در جنرال موتورز بیان داشت که تیم GE9X و Victorville ماه ها برای انجام این پرواز برنامه ریزی کردند و تلاش آنها درنهایت به ثمر رسید. این شرکت افزود که با انجام پرواز موردبحث، تست های GE9X آغاز شده تا روند خود را سپری کند.

تست موتور جت GE9X از ماه می سال ۲۰۱۷ آغاز شده زیرا نیاز بود تا بررسی موردنظر صورت گیرد. تست Icing موتور به تازگی در وینیپگ، مانیتوبا کشور کانادا انجام شد و گواهی استاندارد آن نیز در سال ۲۰۱۹ صادر خواهد شد.

منبع

کمپانی GE بزرگترین موتور جت هواپیما موسوم به GE9X را طراحی و آزمایش کرد!کمپانی GE بزرگترین موتور جت هواپیما موسوم به GE9X را طراحی و آزمایش کرد! کمپانی GE بزرگترین موتور جت هواپیما موسوم به GE9X را طراحی و آزمایش کرد!کمپانی GE بزرگترین موتور جت هواپیما موسوم به GE9X را طراحی و آزمایش کرد!
کمپانی GE بزرگترین موتور جت هواپیما موسوم به GE9X را طراحی و آزمایش کرد!
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) نمایش موزیکال «شازده کوچولو»