آمریکا مجوز ارائه اینترنت رایگان به مردم ایران را صادر کرد


آمریکا مجوز ارائه اینترنت رایگان به مردم ایران را صادر کرد

مجوز ارائه اینترنت رایگان برای مردم ایران توسط آمریکا صادر شد. دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا در اقدامی مداخله‌جویانه، به شرکت‌ها مجوز داد تا در ایران، اینترنت رایگان دایر کنند. دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا (اوفک) که تحریم‌های گسترده‌ای را علیه ایران وضع کرده، به تازگی در اقدامی مداخله‌جویانه به شرکت‌ها مجوز داد تا به...

مجوز ارائه اینترنت رایگان برای مردم ایران توسط آمریکا صادر شد. دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا در اقدامی مداخله‌جویانه، به شرکت‌ها مجوز داد تا در ایران، اینترنت رایگان دایر کنند.

دفتر کنترل دارایی‌های خارجی آمریکا (اوفک) که تحریم‌های گسترده‌ای را علیه ایران وضع کرده، به تازگی در اقدامی مداخله‌جویانه به شرکت‌ها مجوز داد تا به مردم ایران اینترنت رایگان ارائه کنند.

اطلاعیه وزارت خزانه‌داری آمریکا در مورد اینترنت رایگان

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده آمریکا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این اقدام در جهت تعهد دولت آمریکا برای پشتیبانی از حق آزادی بیان مردم ایران انجام می‌شود. همچنین در این اطلاعیه، علاوه بر ارائه راهنمایی‌ها و مجوزهای صادر شده برای شرکت‌ها، نوشته شده که آمریکا به برقراری جریان آزاد اطلاعات که دولت ایران آن را از مردم خود سلب کرده است، تاکید دارد.

باید دید ادعای آمریکایی‌ها مبنی بر ارائه اینترنت آزاد در ایران تا چه حد صحت دارد و آیا مسئولان ما در صورت عملی شدن این اتفاق، راهکاری برای جلوگیری و مقابله با این پدیده دارند یا خیر؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...