اردوی مطالعاتی نوروزی دانش آموزان کنکوری در واحد رامسر آغاز شد


اردوی مطالعاتی نوروزی دانش آموزان کنکوری در واحد رامسر آغاز شد

اردوی مطالعاتی دانش آموزان مدارس متوسطه دوم نمونه دولتی امام خمینی و اخضری با حمایت اداره آموزش و پرورش و مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در این واحد دانشگاهی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به منظور آماده سازی دانش آموزان کنکوری برای شرکت در آزمون حساس و سرنوشت ساز کنکور سراسری، اردوی مطالعاتی دانش آموزان مدارس متوسطه دوم نمونه دولتی امام خمینی و اخضری با حضور حجت الاسلام رضایی امام جمعه شهرستان رامسر ، امینی نیا رئیس اداره آموزش و پرورش و دکتر خلخالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر، معاونان، کارکنان و اساتید این واحد دانشگاهی آغاز شد.

اردوی مطالعاتی نوروزی دانش آموزان کنکوری در واحد رامسر آغاز شداردوی مطالعاتی نوروزی دانش آموزان کنکوری در واحد رامسر آغاز شداردوی مطالعاتی نوروزی دانش آموزان کنکوری در واحد رامسر آغاز شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر گفت:«این اردو از تاریخ 97/01/02 لغایت 97/01/11 در سالن مطالعات این واحد دانشگاهی برگزار می شود. دانش آموزان همه روزه از ساعت7:30 مطالعات خود را آغاز کرده و در ساعت 22:30 به کار خود پایان می دهند و در مدت برگزاری این اردو، مشاورانی برای رفع اشکالات دانش آموزان درکنار آنها حاضر هستند.

دکتر خلخالی افزود: «اردوی مطالعاتی در ایام نوروز علاوه بر اینکه یک فرصت طلایی است تا داوطلبان با فراغت از کلاس­های درسی به مرور و بازخوانی دروس بپردازند مزیت هایی از جمله افزایش رغبت و انگیزه برای درس خواندن، سنجش آموخته­ ها و برگزاری آزمون و افزایش نظم و انضباط را به همراه دارد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403