بازدید استاندار آذربایجان غربی از مرکز مدیریت راه‌های استان


بازدید استاندار آذربایجان غربی از مرکز مدیریت راه‌های استان

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی با حضور در مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از فعالیت های این مرکز و روند اقدامات نورزی این اداره کل بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدمهدی شهریاری در این بازدید از اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در جهت افزایش ایمنی ترددهای جاده ای و کیفی سازی خدمات قابل ارائه توسط این بخش بویژه در ایام نوروز تقدیر و بر لزوم توجه بیشتر بر جلب رضایت مردم خدمات گیرنده از ناوگان حمل و نقل عمومی، متردد از محورهای ارتباطی و پایانه های مرزی تاکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی نیز در جریان این بازدید با ارائه گزارشی از برنامه های نوروزی این اداره کل در خصوص چگونگی فعالیت مرکز مدیریت راههای گفت: در حال حاضر ۳۳ سامانه هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور جاده ای در محورهای ارتباطی استان فعالیت دارند که در سال جاری به بهره برداری رسیده که تخلفاتی همچون سرعت و سبقت غیر مجاز و عدپ رعایت فاصله طولی را ثبت و برگه جریمه صادر می شود و بی شک در کاهش تخلفات منجر به سوانح تاثیربسزایی خواهد داشت.

عبدالحسین علی اکبری با بیان اینکه محورهای ارتباطی اصلی و پایانه های مرزی توسط دوربین های نظارت می شود، اضافه کرد: هموطنان عزیز می توانند پیش از آغاز سفر از طریق شماره تلفن ۱۴۱ از وضعیت ترافیکی و جوی مسیر مورد نظر اطلاع یافته و با برنامه ریزی اصولی نسبت به آغاز سفر اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در طول ۶ روز نخست از اجرای طرح نوروزی بیش از ۴۰۰ هزار تردد در محورهای ارتباطی استان توسط دستگاههای تردد شماره مرکز مدیریت راه‌ها ثبت شده است که احصای میزان ترددها نیز در برنامه ریزی های آتی مثنر ثمر است.

در ادامه این بازدید استاندار آذربایجان غربی محورهای پرتردد و پایانه های مرزی استان را توسط دوربین های نظارتی مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان رصد و با چگونگی کار سامانه های هوشمند ثبت تخلفات عبور و مرور جاده ای آشنا شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟