برگزاری توراهوازگردی از خانه ماپار اهواز/ دیدن عکسخانه و شربتخانه


برگزاری توراهوازگردی از خانه ماپار اهواز/ دیدن عکسخانه و شربتخانه

اهواز ـ رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز از برگزاری تور اهوازگردی به میزبانی خانه ماپار خبر داد و مهمان نوروزی را به بازدید از این خانه دعوت کرد.

غلام جلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خانه ماپار به مجموعه ای فرهنگی ـ گردشگری تبدیل شده که میهمانان می توانند با بازدید از آن ساعاتی را خوش بگذرانند.

وی افزود: این مجموعه جدید دارای نگارخانه برای نمایش و فروش آثار هنری است؛ همچنین یک عکاسخانه داریم که افتتاح شده تا بازدیدکنندگان با لباس های محلی خوزستان و سایر اقوام ایرانی عکس گرفته و به یادگار داشته باشند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز با اشاره به فعالیت شربت خانه برای پذیرایی از مهمانان تصریح کرد: اجرای موسیقی سنتی در ساعاتی از روز نیز یکی دیگر از برنامه های مجموعه خانه تاریخی ماپار اهواز است.

موسوی خبر داد: تورهای اهوازگردی هم برنامه ریزی شده و مراجعه کنندگان خانه ماپار می توانند ثبت نام و با جاذبه های تاریخی ـ باستانی شهر اهواز آشنا شوند.

وی در پایان توصیه کرد: ماپار یکی از زیباترین خانه های تاریخی اهواز است که به تازگی احیا شده و حضور میهمانان نوروزی به فضای آن روح تازه ای می دهد، بنابراین توصیه می کنم فرصت بازدید از آن را از دست ندهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان