رنگ موی دودی تیره
شما می توانید رنگ موی بلوند دودی تیره را به راحتی روی موهای مشکی یا قهوه ای اعمال کنید. بلوند دودی تیره، رنگی طبیعی به نظر می رسد. این رنگ مو گرمای رنگ موهای بلوند دیگر را ندارد چرا که رنگ دودی داخل آن گرمای رنگهایی نظیر طلایی که در بسیاری از رنگهای بلوند دیده می شود را می گیرد. بنابراین اگر دوست دارید رنگ موی شما طیف رنگی گرم داشته باشد به سمت این رنگ نروید و رنگ دیگری را انتخاب کنید. این رنگ مو برای افرادی که رنگ پوستی روشن و سرد دارند مناسب است. در کنار این رنگ می توانند آرایش چشم متالیک و رژ لب صورتی استفاده کنند. رنگ موی بلوند دودی تیره با هایلایت هایی چند درجه روشن تر نیز بسیار جذاب می شود.
پیدا کردن آرایشگر حرفه‌ای و از طرفی هم رنگ مویی که باعث شود موهایمان عالی شود، کار سختی است. حالا اگر چیزی که انتظارش را داشتیم به وقوع پیوست، چقدر ناراحت‌کننده خواهد بود اگر این دوران خوب برای موهایمان، به سرعت سپری شود؟ ما از متخصصین مختلفی پرسیدیم که: شما چگونه عمر رنگ مو را تا آنجا که جا دارد، طولانی می‌کنید؟ جواب‌ها، از آنچه تصور می‌کردیم ساده‌ترند، خودتان ببینید!
1. موهایتان را هر روز شامپو نزنید
شستن زیاد موچربی‌های با‌ ارزشی که رشته‌موهایتان را مرطوب نگاه می‌دارد را، از موهایتان می‌زداید، و همین اتفاق عمر رنگ موهای شما را کمتر خواهد کرد .برای اینکه همیشه تر تمیز باشد میتوانید از شامپو خشک استفاده کنید.
2. از محصولات صحیح استفاده کنید
خیلی مهم است که از شامپو و نرم‌کننده‌هایی استفاده کنید که اختصاصا برای موهای رنگ شده طراحی و تولید شده‌اند، چرا که محصولات دیگر، برای موهای رنگ شدهخیلی قوی هستند و به سرعت رنگ موها را از بین می‌برند.
این محصولات بدون سولفات و حاوی روغن آرگان برای تأمین چربی سطح موها هستند تا موهایی براق و نرم داشته باشید.
همچنین برخی از این محصولات حاوی عصاره‌ی چای سبز نیز می‌باشند که موهای شما را تغذیه کرده تا رنگ موها تثبیت و عمرش طولانی شود.
3. هیچوقت با موهای خشک درون استخر شیرجه نزنید
میسی کوبلر می‌گوید: هر وقت می‌خواهید موهایتان را بشویید، باید از آب ولرم استفاده کنید تا رنگ موهایتان برای مدت بیشتری دوام بیاورد، و آخر سر هم، شستشوی سرتان را با آب خنک خاتمه دهید تا موهایتان درخشان شود.
4. رنگ را مهر و موم کنید
هر چه بیشتر موهایتان را رنگ کرده باشید، و هر چه بیشتر سشوار کشیده باشید، موهایتان مواد مغذی بیشتری را از دست داده است.بهمین دلیل استفاده از نرم کننده برای بازیابی مواد مغذی از دست رفته‌ی موها خیلی مهم است.
می‌توانید از انواع ماسک مو استفاده کنید، و هم می‌توانید انواع روغن مو را به موهایتان مالیده و شب را به همان شکل سپری کنید.دقیقاً مثل این می‌ماند که روی پوستتان مرطوب کننده مالیده باشید. بدین ترتیب کیفیت موها و رنگش عمر بیشتری پیدا خواهند کرد.
5. رنگ موهایتان را جلا دهید
وارن می‌گوید: هر باری که موهایتان را رنگ کردید، تا نوبت دیگر، می‌توانید به سالن‌های زیبایی بروید و رنگ موهایتان را جلا دهید تا به آن درخشندگی ببخشید و رنگ موهایتان هم عمرش طولانی شود.
6. موهایتان نیز به ضد آفتاب احتیاج دارد
نور خورشید رنگ موها را کمرنگ می‌کند، مثلاً موهای بلوند را به رنگ برنج در می‌آورد! اگر می‌خواهید در زیر نور خورشید بیرون بروید، باید از محصولاتی که از موهای شما در برابر UV محافظت می‌کنند استفاده نمایید. اگر برنامه دارید که چند ساعتی بیرون از خانه باشید، می‌توانید از روغن‌هایی که مخصوص درخشان نگاه داشتن موهاست استفاده نمایید.
فرمول رنگ موی دودی تیره :
رنگ شماره: 8.0 و 8.32
را با رنگ ای7 زیتونی مخلوط کنید
کمی هم واریاسیون نقره ای به آن اضافه کرده و روی موهای خود بگذارید
اکسیدان :6 درصد.