نگرانی مکس ورشتپن از سرعت ردبول در کفی


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن هنوز نگران سرعت خودروی ردبول در کفی در مقابل تیم های مرسدس و فراری است. پس از اتمام تست های زمستانی تأثیرگذار، بسیاری معتقدند با سبز شدن چراغ های خط استارت ملبورن، تیم ردبول آمادگی یک فصل قدرتمند در مقابل رقبا را دارد. اما ورشتپن هنوز درباره روند پیشرفت ردبول اطمینان حاصل نکرده و فکر می کند تیم هنوز قادر است...

فرمول یک ایران – مکس ورشتپن هنوز نگران سرعت خودروی ردبول در کفی در مقابل تیم های مرسدس و فراری است.

پس از اتمام تست های زمستانی تأثیرگذار، بسیاری معتقدند با سبز شدن چراغ های خط استارت ملبورن، تیم ردبول آمادگی یک فصل قدرتمند در مقابل رقبا را دارد. اما ورشتپن هنوز درباره روند پیشرفت ردبول اطمینان حاصل نکرده و فکر می کند تیم هنوز قادر است چیزهای بیشتری در کفی ها به نمایش بگذارد:

ما باید منتظر بمانیم و ببینیم. خودرو در برابر سال گذشته قطعاً پیشرفت های بسیار خوبی داشته است. احساس شخصی من می گوید ما خودروی تقریباً قدرتمندی داریم.

اما باید منتظر بمانیم و ببینیم پکیج کلی ما چقدر در کفی های اینجا خوب است. قطعاً آنجا پر از عذاب خواهد بود. مطمئناً من آدم خوشبین اما واقع گرایی هستم، پس باید منتظر ماند و دید.

مرد هلندی تیم ردبول همچنین می گوید که حالا تنها به رنو وابسته نیست که یک پاوریونیت رقابتی برای آنها فراهم کند و ردبول باید تلاش سخت خود را روی شاسی ادامه دهد:

ما باید در آن (توسعه شاسی) در مقابل مرسدس و فراری بهترین باشیم. در گذشته تحقیق و توسعه میان فصل یک امتیاز خوب برای ردبول بود، اما باید منتظر بمانیم و ببینیم امسال چگونه پیش خواهد رفت.

این یک سال متفاوت است. اما من مطمئنم که تیم می تواند یک خودروی عالی بسازد و آن را ادامه دهد. اما پکیج کلی باید درست باشد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کارشناسی داوری دیدار صنعت نفت آبادان و پرسپولیس