چرا باید رنو ساندرو بخریم!


در حالی‌که محصولات چینی در بازار طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند ولی بسیاری از خریداران به دنبال خودروهای باکیفیت‌تر هستند. رنو یکی از شرکت‌های با سابقه در ایران بوده که در سالیان اخیر دستگاه‌های مناسبی را روانه بازار کرده است. رنو ساندرو یکی از محصولات این شرکت فرانسوی در بازار ایران است که شباهت‌های زیادی به تندر 90 دارد. اگرچه این خودرو...

در حالی‌که محصولات چینی در بازار طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند ولی بسیاری از خریداران به دنبال خودروهای باکیفیت‌تر هستند. رنو یکی از شرکت‌های با سابقه در ایران بوده که در سالیان اخیر دستگاه‌های مناسبی را روانه بازار کرده است. رنو ساندرو یکی از محصولات این شرکت فرانسوی در بازار ایران است که شباهت‌های زیادی به تندر ۹۰ دارد. اگرچه این خودرو در برابر رقبای چینی خود آپشن‌های کمتری را در دسترس خریدار قرار می‌دهد ولی در بلندمدت عمر بالاتری دارد. در این مطلب قصد داریم شما عزیزان را با دلایل خرید رنو ساندرو آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

کیفیت خوب قطعات و مونتاژ

چرا باید رنو ساندرو بخریم!

شرایط جدید فروش محصولات هیوندای برای فروردین ۹۷ اعلام شد

شاید برای خرید یک خودرو کیفیت خوب قطعات آن یکی از اصلی‌ترین مزایا محسوب شود. قطعات به‌کار رفته در رنو ساندرو کیفیت بالاتری نسبت به رقبای خود در این محدوده قیمتی دارد که این موضوع باعث می‌شود از انتخاب خود خوشحال شوید. در حالی‌که آپشن‌های مورد استفاده در این خودرو نسبت به محصولات چینی کمتر است ولی خریدار رنو ساندرو از این موضوع اطمینان دارد که ماشین او دیرتر خراب می‌شود.

یکی دیگر از مواردی که در رابطه با یک خودرو مهم‌ محسوب می‌شود، کیفیت مونتاژ آن است. متاسفانه اتومبیل‌هایی که در ایران تولید می‌شوند با مشکلات فراوانی در خط تولید مواجه هستند که برای مثال می‌توان به وجود فضای خالی میان کاپوت و بدنه برخی خودروها اشاره کرد! اگرچه رنو ساندرو نیز در ایران مونتاژ می‌شود و از مشکلاتی در خط تولید خود رنج می‌برد ولی در مقایسه با خودروهای رقیب در این بخش عملکرد مناسب‌تری دارد. در نهایت باید گفت که قطعات مورد استفاده در رنو ساندرو کمتر چینی هستند که این امر خود یک مزیت محسوب می‌شود.

ترمزهای قدرتمند

چرا باید رنو ساندرو بخریم!

یکی دیگر از مواردی که باعث می‌شود خرید رنو ساندرو را به شما پیشنهاد کنیم، ترمزهای قدرتمند آن است. در حالت کلی ترمز مورد استفاده در محصولات رنو از قدرت مناسبی برخوردار هستند که برای مثال می‌توان به رنو مگان مونتاژ ایران اشاره کرد. در حالی‌که قدرت ترمز رنو ساندرو همانند رنو مگان نیست ولی در برابر رقبا عملکرد قابل دفاعی را از خود نشان می‌دهد.

سواری نرم

چرا باید رنو ساندرو بخریم!

رنو ساندرو سواری نرمی دارد که آن را تبدیل به انتخاب مناسبی برای خانواده‌ها می‌کند، البته باید این نکته رو در نظر گرفت که فضای داخلی آن از تندر ۹۰ کمتر است. در این محدوده قیمتی پژو ۲۰۷ که رقیب اصلی رنو ساندرو محسوب می‌شود سواری خشکی دارد و ماشین تا حدی می‌کوبد. شاید به علت اسپرت‌تر بودن پژو ۲۰۷ این امر تا حدودی طبیعی جلوه کند ولی برای برخی افراد آزاردهنده است.

موتور قابل اطمینان

چرا باید رنو ساندرو بخریم!

بررسی کیا سورنتو ۲۰۱۹

موتور مورد استفاده در رنو ساندرو تفاوتی با موتور تندر ۹۰ ندارد. موتور K4M نسبت به رقبا همانند TU5 عملکرد بهتری را از خود نشان می‌دهد. متاسفانه موتور TU5 که در خودروهای پژو ۲۰۶ و پژو ۲۰۷ مورد استفاده قرار می‌گیرد، در سال‌های اخیر افت کیفیت زیادی را تجربه کرده‌اند که علت آن را باید در استفاده از قطعات چینی جستجو کرد.

موتور K4M که ۴ سیلندر بوده و از ۱۶ سوپاپ بهره می‌برد، حجمی برابر با ۱۵۹۸ سی‌سی داشته و ۱۰۵ اسب بخار قدرت در اختیار راننده قرار می‌دهد. باتوجه به عملکرد مناسب این موتور بر روی تندر ۹۰ و مشکلات کم گزارش شده از آن، خریدار در رابطه با موتور رنو ساندرو نگرانی نخواهد داشت.

کولر قدرتمند

چرا باید رنو ساندرو بخریم!

بیشترین خودروی خریداری شده در سال ۹۶ چه خودرویی بوده؟

شاید در نگاه اول کولر قدرتمند فاکتور مهمی برای خرید نباشد ولی در هوای گرم به آن نیاز خواهید داشت. کولر مناسب یک خودرو باید علاوه‌بر تامین دمای موردنظر و پرتاب باد خوب، فشار زیادی را بر موتور وارد نکند. اغلب محصولات رنو در زمینه مدیریت دمای آب عملکرد مناسبی را از خود نشان می‌دهند و حتی در زمانی‌که بر روی موتور فشار باشد، دمای آب افزایش چندانی پیدا نمی‌کند.

رنو ساندرو نیز از این قاعده مستثنی نیست. راننده می‌تواند در هنگام سفر بدون هیچ‌گونه نگرانی از کولر خودرو خود استفاده کند و قدرت بالاتر کولر ساندرو نسبت به رقبایش را کاملا حس کند (البته استفاده از کولر باعث افزایش مصرف بنزین می‌شود).

منبع

چرا باید رنو ساندرو بخریم!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)