تریلر موزیکال Frozen منتشر شد


تریلر موزیکال Frozen منتشر شد

تئاتر موزیکال Frozen که اقتباسی از انیمیشن دیزنی است، اوایل این هفته در برادوی آغاز شد و کمپانی دیزنی از این تئاتر تریلری پخش کرده است. شما می‌توانید این تریلر را در زیر مشاهده کنید: .namasha-embed .namasha-embed-iframe تئاتر موزیکال Frozen توانسته با حضور...

تئاتر موزیکال Frozen که اقتباسی از انیمیشن دیزنی است، اوایل این هفته در برادوی آغاز شد و کمپانی دیزنی از این تئاتر تریلری پخش کرده است.

شما می‌توانید این تریلر را در زیر مشاهده کنید:

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

تئاتر موزیکال Frozen توانسته با حضور بازیگرانی چون «کیسی لوی» (Caissie Levy)، «پتی مورین» (Patti Murin) به عنوان السا و آنا بر صحنه تئاتر برادوی بدرخشد و مورد استقبال مخاطبان و علاقه مندان به تئاترهای موزیکال قرار گیرد.

با این که داستان این تئاتر با داستان انیمیشن Frozen یکی است، تفاوت‌های زیادی بین این دو هست مثل تعداد آهنگ‌ها که در تئاتر موزیکال Frozen تقریبا دو برابر است. به جای 9 آهنگ فیلم، 22 آهنگ در این تئاتر اجرا شد. اگر فکر کردید کیفیت این آهنگ‌ها از آهنگ‌های فیلم کمتر است، در اشتباهید. «کریستن اندرسون لوپز» (Kristen Anderson Lopez) و «رابرت لوپز» (Robert Lopez)، دو نفری که برای ساخت آهنگ Let It Go فیلم Frozen و آهنگ‌های دیگر این فیلم جایزه گرفتند، آهنگ‌های این تئاتر را نوشته‌اند.

بر اساس آنچه تولیدکنندگان این کار گفته‌اند، این تئاتر تفاوت‌های دیگری نیز با فیلم دارد. مورین در مصاحبه‌اش با «پیتر تراورس» (Peter Travers) گفت:

این کار کاملا با انیمیشنش تفاوت دارد. آهنگ‌های این تئاتر تقریبا سه برابر انیمیشنش هستند. آهنگ‌های بسیار زیاد و جدیدی در آن وجود دارد به همین خاطر شما آن را یک کار کاملا متفاوت می‌بینید.

لوی همچنین اضافه کرد:

من فکر می‌کنم ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا انتظارات مردم از این موزیکال از لذت بردن آن‌ها از موزیکال در لحظه جلوگیری نکند.

لوی در مورد داستان این موزیکال توضیح داد:

السا خواهرش را بسیار بسیار بسیار دوست دارد. داستان پایه بر اساس خواهر بزرگ خانواده بودن است و انتظاراتی که خانواده از فرزند بزرگ‌تر دارند. السا می‌داند که قرار است در آینده ملکه شود اما سعی می‌کند به آن فکر نکند. همچنین او می‌داند که قدرتی خارق‌العاده دارد که در کودکی به خواهرش آسیب رسانده است برای همین سعی می‌کند آن را نادیده بگیرد.

«جلانی آلادین» (Jelani Alladin)، «جان رایدل» (John Riddle)، «رابرت کریتون» (Robert Creighton) و «تیموتی هوگز» (Timothy Hughes) از دیگر بازیگران این تئاتر هستند. تئاتر موزیکال Frozen هم‌اکنون در تئاتر برادوی در حال اجرا است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تریلر موزیکال Frozen منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس