فرمانده کل ارتش: عمر رژیم صهیونیستی را کمتر از 25 سال به پایان می‌رسانیم


فرمانده کل ارتش: عمر رژیم صهیونیستی را کمتر از 25 سال به پایان می‌رسانیم

امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، گفت: با اتکا به قدرت دوران دفاع مقدس، عمر رژیم صهیونیستی را کمتر از 25 سال به پایان می‌رسانیم.

فرمانده کل ارتش: عمر رژیم صهیونیستی را کمتر از 25 سال به پایان می‌رسانیم
به گزارش خدمت؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی -فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران- با حضور در جهاد رسانه‌ای شهید رهبر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در خصوص نقش راهیان نور در افزایش قدرت بازدارندگی اظهار کرد: دشمنان ما در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم نامشروع صهیونیستی، این را می‌فهمند که اگر ملت به آرمان‌ها و آموزه‌ها و معارف انقلاب اسلامی پایبند باشند، نه او می‌تواند در اریکه قدرت باقی بماند و نه رژیم صهیونیستی می‌تواند به عمر منحوس خود ادامه بدهد و این حاصل نقش ملت و حضورشان در اردوی راهیان نور هست.

وی ادامه داد: دشمنان تلاش می‌کنند که این جریان را کمرنگ کنند، اما کمرنگ نخواهد شد؛ چون این راه ادامه خط شهدای کربلا و راه حضرت اباعبدالله(ع) است.

فرمانده کل ارتش، با اشاره به شعار "ما توانستیم" شعار امسال راهیان نور، تصریح کرد: ما توانستیم دو ابرقدرت را در دوران دفاع مقدس زمین بزنیم و ما توانستیم در برابر قدرت‌های شیطانی که می‌خواستند جبهه مقاومت را بشکنند، موفق شویم.

سرلشکر موسوی گفت:‌ ما خواهیم توانست با قدرت دوران دفاع مقدس و اقبالی که مردم به راهیان نور و مناطق دوران دفاع مقدس و آموزه‌های دفاع مقدس دارند، آمریکا را در اریکه قدرتش سرکوب کنیم و عمر رژیم صهیونیستی را ان‌شاءالله کمتر از 25 سال تمام خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه