سارق موتورسیکلت در ایست و بازرسی پلیس گرفتار شد


سارق موتورسیکلت در ایست و بازرسی پلیس گرفتار شد

سرهنگ علی نعمتی گفت: ماموران کلانتری 190 مجیدیه در عملیات تعقیب و گریز سارق حرفه ای موتور سیکلت را به دام انداختند.

سارق موتورسیکلت در ایست و بازرسی پلیس گرفتار شد
سرهنگ "علی نعمتی"، رئیس کلانتری 190 مجیدیه در گفت‌وگو با فانوس، اظهارداشت: در راستای اجرای تدابیر رئیس پلیس پایتخت و بنابر درخواست شهروندان در خصوص برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف و سارقان، طرح امنیت محله محور در محدوده مجیدیه تهران به اجرا درآمد.

وی در ادامه عنوان کرد: در همین راستا، روز گذشته ماموران گشت انتظامی هنگام اجرای ایست و بازرسی در این محله به یک موتورسوار مشکوک و برای بررسی به وی دستور توقف دادند اما این موتورسوار به جای تمکین به دستور پلیس مسیر خود را تغییر داده و سعی کرد با عبور از پیاده رو و از میان جمعیت از دست پلیس فرار کند.

سرهنگ علی نعمتی افزود: اقدام عجیب فرد مظنون باعث شد که ماموران پلیس وی را تحت تعقیب قرار دهند و در نهایت پس از چند دقیقه تعقیب و گریز در خیابان های اطراف آن محدوده، ماموران موفق شدند متهم را دستگیر و به همراه موتورسیکلتش به کلانتری منتقل کنند.

رییس کلانتری 190 مجیدیه گفت: متهم در کلانتری تحت عنوان سارق موتورسیکلت مورد بازجویی قرار گرفت که طی آن به سرقت سه موتورسیکلت طی مدت گذشته اعتراف کرد و با تکمیل پرونده به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی