رنگ موی دودی خاکستری
موها به صورت شما بسیار نزدیک هستند بنابراین باید در انتخاب رنگ مو بیشتر دقت داشته باشید اگر از رنگ موی نامناسبی برای رنگ کردن موهایتان استفاده کنید صورت شما ممکن رنگ پریده و پیر و نامطلوب به نظر برسد. هم چنین با انتخاب یک رنگ موی زیبا و ایده آل چهره شما جوان و شاداب به نظر می رسد.
رنگ مو خاکستری
این رنگ مو رنگی مابین خاکستری و سفید است و اگر شما می خواهید ظاهری مدرن و جذاب داشته باشید این رنگ مو می تواند برای شما بهترین انتخاب باشد.
فرمول رنگ موی دودی خاکستری:

رنگ موی دودی خاکستری

رنگ موی دودی خاکستری
برای بدست آوردن این رنگ فوق العاده باید درجه روشنی موهایتان 10 باشد.
30 میل از رنگ روشن ترین بلوند دودی به شماره 10/1
40 میل از روشن ترین بلوند خاکستری به شماره A10
40 میل از رنگ نقره ای شماره 90/1
15 میل از رنگ 000
10 میل از واریاسیون خاکستری
15 میل از واریاسیون نقره ای
5 میل از واریاسیون آبی
اکسیدان :شماره 2 به اندازه دو برابر رنگ
رنگ موی خاکستری طیف های رنگی مختلفی دارد :
رنگ موی دودی خاکستری ،رنگ موی دودی روشن، رنگ موی خاکستری با ریشه های آبی، رنگ مو خاکستری نقره ای، رنگ مو خاکستری و ارغوانی،
اگر موهای خود را میخواید در خانه رنگ کنید به این نکات توجه داشته باشید:
مرحله اول : قیچی

رنگ موی دودی خاکستری

رنگ موی دودی خاکستری
یکی از مهم ترین نکاتی که باید رعایت کرد تا نتیجه بهتری از رنگ کردن موها به دست بیاید، این است که اگر نوک موهای شما به هر دلیل دچار موخوره شده است باید قبل از رنگ کردن را کوتاه کنید. موی خشک و شکننده نمی تواند به خوبی رنگ را در خود نگه دارد و بعد از مدت کوتاهی رنگش از بین می رود و به اصطلاح موها بدرنگ می شود، بنابراین بهتر است قبل از رنگ کردن حتما سر موهای تان را کوتاه کنید تا قسمت های خشک و آسیب دیده ای در موی تان وجود نداشته باشد.
مرحله دوم:انختاب ظرف مناسب

رنگ موی دودی خاکستری

رنگ موی دودی خاکستری
بعد از پوشیدن دستکش مقدار لازم از رنگ مورد نظرتان را در یک ظرف غیرفلزی بریزید و بعد مقدار لازم از کرم اکسیدان را به آن اضافه کرده و در نهایت با قلم رنگ آنها را با هم مخلوط کنید تا ترکیبی یکنواخت به دست آورید .
مرحله سوم : جدا کردن موها

با باز کردن موها از فرق، آن‌ها را به سه قسمت تقسیم کنید: 1- موهای پشت سر 2- موهای فرق به سمت راست 3- موهای فرق به سمت چپ و به همین ترتیب رشته‌های مو را از هم جدا کنید و به صورت طولی رنگ بزنید، چراکه موهای عقب سر دیرتر به خود رنگ میگیرند.
مرحله چهارم :شروع رنگ از کجا باشد

رنگ موی دودی خاکستری

رنگ موی دودی خاکستری
اگر موهایی معمولی دارید، از ساقه‌ها شروع به رنگ کردن تارهای مو کنید و در پایان ریشه‌ها را رنگ کنید تا اینگونه از سوختن ریشه‌های مو جلوگیری کنید؛ اگرهم اولین بار است که موهای خود را رنگ می کنید، از حدود سه سانتی‌متر پایین‌تر از ریشه‌‌ها شروع کنید.
نکته :
بهتر است پس از رنگ کردن موها با استفاده از شانه یا با ماساژ دادن، تمام قسمت‌های مو را به رنگ مو آغشته کنید.
در انتها پس از رنگ کردن کل مو 30 دقیقه برای موهای نازک و 40 دقیقه برای موهای ضخیم صبر کنید.