از من می‌پرسند ” استقلالی ” هستی یا ” پرسپولیسی ” ؛ باور کنید من اصلاً فوتبالی نیستم !


حسن ریوندی وقتی با این سوال مواجه می شود که استقلالی هستی یا پرسپولیسی می گوید: «باور کنید من اصلاً فوتبالی نیستم. از من می‌پرسند استقلالی هستی یا پرسپولیسی و من می‌گویم ملی هستم.» اما حسن ریوندی از هنرمندان یک ترکیب 11 نفره ساخته است که عبارتند از: اکبر عبدی، بهروز وثوقی، ناصر ملک‌مطیعی، شهاب حسینی، نوید...

حسن ریوندی : من نه استقلالی هستم نه پرسپولیسی ؛ من ملی هستم

از من می‌پرسند ” استقلالی ” هستی یا ” پرسپولیسی ” ؛ باور کنید من اصلاً فوتبالی نیستم !

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۶:۵۶
از من می‌پرسند ” استقلالی ” هستی یا ” پرسپولیسی ” ؛ باور کنید من اصلاً فوتبالی نیستم !

حسن ریوندی، هنرمند طناز که کارش نشاندن لبخند به روی لب های ایرانیست نه استقلالی است و نه پرسپولیسی.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسن ریوندی وقتی با این سوال مواجه می شود که استقلالی هستی یا پرسپولیسی می گوید:

«باور کنید من اصلاً فوتبالی نیستم. از من می‌پرسند استقلالی هستی یا پرسپولیسی و من می‌گویم ملی هستم.»

اما حسن ریوندی از هنرمندان یک ترکیب ۱۱ نفره ساخته است که عبارتند از: اکبر عبدی، بهروز وثوقی، ناصر ملک‌مطیعی، شهاب حسینی، نوید محمدزاده، امیر جعفری، مهران رجبی، مهران غفوریان، بهمن مفید، فرامرز قریبیان و رضا رشید‌پور!
راستی، راستی می شود حسن ریوندی اهل فوتبال نباشد! او در این باره توضیح بیشتری می دهد و می گوید:

« بله، ولی نه اینکه اصلاً تماشا نکنم یا بازیکنان و تیم‌ها را نشناسم. اتفاقاً همین اواخر داشتم فوتبالی را نگاه می‌کردم و اتفاقی افتاد که دوست دارم برای بازیکنان خودمان الگو باشد. در یک مسابقه فوق‌حساس داور به اشتباه اخطاری داد و پنالتی گرفت و کریس رونالدو با اینکه به صورت طبیعی از تصمیم داور که اتفاقاً اشتباه هم بود، ‌ناراحت شد اما احترام گذاشت. فلان مربی بزرگ هم همین‌طور، لیونل مسی هم همین‌طور. آنها با این حجم از محبوبیت و با داشتن ۳۰۰ میلیون فالوور در دنیا جایگاه خود را می‌شناسند و به قوانین احترام می‌گذارند. در همان مسابقه دیدم یک ستاره بزرگ تعویض شد. بدو بدو آمد و با همه دست داد و رفت روی نیمکت نشست. حالا شما این را مقایسه کنید با رفتاری که آن فوتبالیست معروف ما این هفته کرد.»

حسن ریوندی که مصاحبه مفصلی انجام داده است دغدغه های اجتماعی جالبی دارد که مهم ترین آن کتاب خواندن مردم است.
او در این باره می گوید:

« آرزوی من این است که روزی را به چشم ببینم که هر ایرانی در یک سال لااقل یک کتاب بخواند. من در تمام برنامه‌هایم این خواسته را تکرار می‌کنم و خیلی‌ها در سالن یا در خیابان مرا می‌بینند و می‌پرسند که آخر چه بخوانیم؟ می‌گویم سرچ کنید «صد کتابی که هر کس باید قبل از مرگ بخواند» و از بین آن حتماً ژانر مورد علاقه‌تان را پیدا خواهید کرد. به خدا این بد است که سرانه مطالعه ما ایرانی‌ها سالی ۲ دقیقه باشد. فاجعه است، زشت است، به خاطر خودت و بچه‌ات کتاب بخوان تا فردایی بهتر داشته باشیم. نمی‌گویم هفته‌ای یا ماهی، سالی یک کتاب اگر هر ایرانی بخواند، ایران از سوئیس جلو می‌زند! و تشکر می‌کنم از شما و همکاران‌تان، از دورهمی و خندوانه و هر کس و هر برنامه‌ای که برای خنداندن ایرانی‌ها زحمت می‌کشد. امیدوارم سال ۹۷ برای همه ایرانی‌ها سرشار از رفاه و شادکامی باشد.»

دسته بندی ها : اخبار داغ , استقلال , پرسپولیس , لیگ برتر
برچسب ها : استقلال, اکبر عبدی, پرسپولیس, حسن ریوندی, نوید محمدزاده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403