علاقه شدید ” کی روش ” به این ستاره ؛ بعید است او را کنار بگذارد !


جواد منافی پیشکسوت فوتبال کشورمان که هم پست میلاد محمدی بود درباره عملکرد او گفت : میلاد بازیکن جوان و آینده‌داری است. تلاش خیلی زیادی کرده تا به این سطح از فوتبال برسد و کاری کند که کی‌ روش به او اعتقاد داشته باشد. عملکرد خوبی دارد و با سرعت و جنگندگی‌اش در سمت راست، کار را برای حریفان سخت‌تر می‌کند. همانطور که در بازی با...

جواد منافی : کی‌روش به میلاد محمدی اعتقاد زیادی دارد

علاقه شدید ” کی روش ” به این ستاره ؛ بعید است او را کنار بگذارد !

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۷ | ۶:۴۰
علاقه شدید ” کی روش ” به این ستاره ؛ بعید است او را کنار بگذارد !

در جدال بین ایران و تونس، تیم ما به صورت اتفاقی با گل به خودی میلاد محمدی دروازه خود را باز شده دید و با همین نتیجه مقابل تونس شکست خورد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جواد منافی پیشکسوت فوتبال کشورمان که هم پست میلاد محمدی بود درباره عملکرد او گفت :

میلاد بازیکن جوان و آینده‌داری است. تلاش خیلی زیادی کرده تا به این سطح از فوتبال برسد و کاری کند که کی‌ روش به او اعتقاد داشته باشد. عملکرد خوبی دارد و با سرعت و جنگندگی‌اش در سمت راست، کار را برای حریفان سخت‌تر می‌کند. همانطور که در بازی با تونس هم مشخص بود، تونس از سمت چپ کمتر حمله می‌کرد. درست است که به خودمان گل زد اما این اتفاقی است که برای خیلی از مدافعین پیش می‌آید. بعید و خنده‌دار است اگر به خاطر یک گل به خودی مورد غضب کی‌روش قرار بگیرد.

جواد منافی در ادامه گفت :

نمی‌توان پیش‌بینی کرد که چه کسی در جام جهانی دفاع چپ ماست یا اینکه بهترین دفاع چپ‌مان کیست. به هر حال همه گزینه‌ها خوب هستند و با توجه به شرایط هر بازی ممکن است که مربی نظرش را تغییر دهد. شخصاً فکر می‌کنم حاج‌صفی بخاطر تکنیکش برای دفاع چپ نمی‌تواند آنقدری موثر باشد که در زمین حریف و گوشه‌ها موثر است. اما او به نسبت سایر گزینه‌ها تجربه بیشتر دارد و این نکته مهمی است که در مسابقاتی مثل جام جهانی اهمیت بسیاری دارد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال ملی
برچسب ها : تیم ملی, جواد منافی, سرمربی تیم ملی, کی روش, میلاد محمدی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس