اطلاعات جدیدی از شخصیت‌های فصل چهارم سریال Fear The Walking Dead به دست رسیده است


اطلاعات جدیدی از شخصیت‌های فصل چهارم سریال Fear The Walking Dead به دست رسیده است

بازیگران سریال Fear The Walking Dead در روز شنبه در کالیفرنیا به Wondercon رفتند تا با «کریس هاردویک» (Chris Hardwick) به صحبت بنشینند و به سوالات طرفداران پاسخ دهند. «اندرو چمبلیس» (Andrew Chambliss) که با همراهی «ایان گلدبرگ» (Ian Goldberg) به عنوان تهیه‌کننده جدید سریال «از مردگان متحرک بترسید»...

بازیگران سریال Fear The Walking Dead در روز شنبه در کالیفرنیا به Wondercon رفتند تا با «کریس هاردویک» (Chris Hardwick) به صحبت بنشینند و به سوالات طرفداران پاسخ دهند.

«اندرو چمبلیس» (Andrew Chambliss) که با همراهی «ایان گلدبرگ» (Ian Goldberg) به عنوان تهیه‌کننده جدید سریال «از مردگان متحرک بترسید» (Fear The Walking Dead) پس از جدایی «دیو اریکسون» (Dave Ericson) به این سریال پیوست در این گفت و گو گفت:

این فصل، داستان از انزوا به اتحاد رسیدن است. مردم سعی می‌کنند و می‌جنگند تا خود را از دنیای سیاه به جای بهتر برسانند.

افتتاحیه فصل چهارم سریال Fear The Walking Dead دقیقا پس از پخش قسمت آخر فصل 8 سریال The Walking Dead پخش خواهد شد. با ورود مورگان جونز (با بازی «لنی جیمز» (Lennie James)) این سریال به سریال اصلی و اسپین- آف‌های آن ارتباط پیدا می‌کند.

جیمز درباره شخصیتش که بین کشتن و قدر دانستن از زندگیش دائم تغییر موضع می‌دهد، گفت:

مورگان مرد اغراق‌هاست. اگر قرار است بکشید باید همه را بکشید، اگر هم قرار نیست بکشید هیچ‌کس را نباید بکشید. مورگان در فصل جدید تنها خواهد بود.

بازیگر جدید سریال Fear The Walking Dead «جنا الفمن» (Jenna Elfman) در نقش Naomi می‌گوید:

این شخصیت بسیار توانمند است اما از لحاظ روحی بسیار زخم‌خورده است. شما نمی‌توانید از یک مشکل روحی خلاص شوید مگر اینکه با جامعه همراه باشید. این شخصیت و مورگان می‌توانند با هم کنار بیایند و همدیگر را درک کنند چون هردو از مشکلات روحی رنج می‌برند.

چمبلیس درباره شخصیتی به نام Althea با بازی «مگی گریس» (Maggie Grace) می‌گوید:

این شخصیت به‌گونه‌ای به آخرالزمان توجه نشان می‌دهد که کاملا با دیگران متفاوت است.

«دانای گارسیا» (Danay Garcia) که نقش Luciana را بازی می‌کند اظهار داشته که در این فصل سریال Fear The Walking Dead شما مرز بین آدم‌های خوب و بد را نمی‌بینید.

«کولمن دومینگو» (Colman Domingo) که نقش یک شخصیت مرموز و خاکستری به نام «ویکتور استرند» (Victor Strand) را بازی می‌کند گفته:

ما چهره پیچیده‌تری از ویکتور را در این فصل خواهیم دید. او که سعی می‌کند دوباره به این جهان بازگردد اکنون در تلاش است که به قله آن برسد.

هنگامی که از «آلیسیا دبنام کری» (Alicia Debnam-Cary) پرسیده شد که آیا دوست دارد شخصیتش، Alicia، عشق جدیدی پیدا کند، گفت:

من از این‌که Alicia سعی می‌کند به خودش بیاید و مستقل باشد خوشم می‌آید. من فکر می‌کنم او الان دوست دارد تنها باشد.

از جیمز پرسیده شد که دوست دارد چه شخصیتی را از سریال Fear The Walking Dead به سریال اصلی ببرد و او بسیار راحت و سریع پاسخ داد: «مورگان»

قسمت اول فصل 4 سریال Fear the Walking Dead در تاریخ 26 فروردین 1397 (15 آپریل 2018) از شبکه AMC پخش خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اطلاعات جدیدی از شخصیت‌های فصل چهارم سریال Fear The Walking Dead به دست رسیده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول