اقامت 16 هزار مسافر نوروزی در بشرویه/بازدید 9 هزارنفر از جاذبه ها


اقامت 16 هزار مسافر نوروزی در بشرویه/بازدید 9 هزارنفر از جاذبه ها

بیرجند- مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بشرویه گفت: 16 هزار مسافر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون در این شهرستان اقامت داشته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر سلیمانی رباطی در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون قریب به ۱۶ هزار نفر در شهرستان بشرویه اقامت داشته اند.

وی با بیان اینکه از این میزان هزار نفر مربوط به اسکان فرهنگیان بوده است، افزود: همچنین بیشترین میزان اسکان در چادرهای مسافرتی حاشیه پارک ها بوده است.

سلیمانی رباطی با اشاره به جاذبه های گردشگری شهرستان بشرویه بیان کرد: تاکنون ۹ هزار نفر از جاذبه های این شهرستان بازدید داشته اند.

مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بشرویه ادامه داد: بیشترن میزان بازدید از بافت تاریخی و کویر بشرویه بوده است.

وی با اشاره به استقبال بالای گردشگران از جاذبه های گردشگری بشرویه بیان کرد: خوشبختانه در سال جاری نسبت به سال گذشته از افزایش استقبال و حضور گردشگران برخوردار بوده ایم.

سلیمانی رباطی ادامه داد: امید است بتوانیم با برگزاری برنامه های مفرح و جذاب، میزان حضور و ماندگاری گردشگران را در این شهرستان افزایش دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس