جابه‌جایی بیش از 10 هزار گردشگر دریایی در استان گلستان


 جابه‌جایی بیش از 10 هزار گردشگر دریایی در استان گلستان

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان گفت: در نوروز سال 97 که طرح سفرهای نوروزی آغاز شده بود در پایان دور نخست تسهیلات نوروز سال جاری با بیش از 10 هزار نفر گردشگر دریایی در حال اجرا است.

به گزارش گلستان24؛به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گلستان، الهیار اسعدی اظهار داشت: در نوروز سال 97 که طرح سفرهای نوروزی آغاز شده بود در پایان دور نخست تسهیلات نوروز سال جاری با بیش از 10 هزار نفر گردشگر دریایی در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: تعداد 10 هزار نفر گردشگر دریایی با استفاده از 2 هزار فروند قایق تفریحی در اسکله‌های محدوده تحت پوشش بنادر این استان اقدام به گردشگری دریایی کردند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل در شرایط جاری از رشد 5 درصد درصدی برخوردار بوده است.

مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان گفت: امسال نیز همانند سال‌های گذشته اقدامات لازم برای ساماندهی و تسهیل سفرهای تفریحی، دریایی انجام گرفته و هماهنگی‌های لازم با ارگان‌های دریایی از جمله پایگاه دریابانی به عمل آمده و نیروی انتظامی و پرسنل دریابانی برای برقراری ایمنی و امنیت مسافران نوروزی در اسکله‌های تفریحی بنادر گلستان مستقر هستند

وی افزود: پرسنل دریایی این اداره نیز روزانه به اسکله‌ها سرکشی کرده و آمار تعداد مسافران جابجا شده را در سایت آمار سازمان درج می‌کنند.

اسعدی ضمن قدردانی از مشارکت و تلاش همه دست‌اندرکاران استان ابراز امیدواری کرد و گفت: با رعایت موارد ایمنی از سوی تعاونی‌های فعال در امر گردشگری و همچنین مراجعه کنندگان به سواحل استان گلستان با توجه به روند رو به رشد گردشگران شاهد سالی بدون حادثه در سفرهای دریایی باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی