تاریخ سازی اسکواش ایران در آسیا با حضور بازیکنان گلستانی


تاریخ سازی اسکواش ایران در آسیا با حضور بازیکنان گلستانی

گرگان – سرپرست هیئت اسکواش گلستان از تاریخ سازی تیم‌های ملی اسکواش مردان و زنان ایران در آسیا با حضور بازیکنان گلستانی خبر داد.

احمد تجری در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تیم ملی اسکواش مردان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا به مقام سوم دست یافت که سمیع الله قاصدآبادی از گلستان هم عضو تیم ملی بود که افتخاری برای جامعه ورزش استان به ویژه اسکواش است.

وی افزود: قاصدآبادی از ملی پوشانی است که با حضور در چندین دوره اردوهای تیم ملی، شایستگی‌هایش را به اثبات رسانده و در این دوره یکی از پنج بازیکن تیم ملی اسکواش مردان کشورمان بود.

سرپرست هیئت اسکواش گلستان در خصوص کسب مقام ششم تیم ملی اسکواش زنان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا، گفت: این اتفاق برای نخستین بار برای تیم ملی اسکواش بانوان کشورمان رخ داد که غزال شرف پور از استان گلستان هم عضو تیم ملی بود.

تجری تصریح کرد: شرف پور از بازیکنان بسیار با انگیزه و مستعد در عرصه قهرمانی است که مدت‌ها تمریناتش را در اردوهای تیم ملی با جدیت و پشتکار دنبال کرد تا به عنوان یکی از نمایندگان اسکواش ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کره جنوبی باشد.

وی یادآور شد: امیدواریم در دوره‌های بعد و میادین بین المللی، چنین عناوین ارزشمندی با حضور ملی پوشان اسکواش گلستان تکرار شود.

وی خاطرنشان کرد: مقام سوم تیم ملی اسکواش مردان و مقام ششم تیم ملی اسکواش زنان در رقابت‌های قهرمانی آسیا، ماحصل برنامه ریزی خوب فدراسیون اسکواش، زحمات مربیان تیم ملی و تلاش و پشتکار ملی پوشان اسکواش و حمایت خانواده‌های این ورزشکاران بوده که افتخار بزرگی برای جامعه اسکواش ایران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل