رنگ موی مسی شکلاتی تیره:
رنگ موی مسی یکی از پر طرفدار ترین رنگ مو بین خانم های جوان و خانم های میان سال است چرا چون چهره را جوان تر نشان میدهد.
و نکته دیگری که این رنگ مو را پر طرف دار کرده است این هست که با رنگ پوست خانم های ایرانی هم خوانی بسیاری دارد .
یک توصیه به خانم های میان سالی که به رنگ مسی علاقه دارند بهتر است تمام موی خود را رنگ نکنید و از هایلایت ها؛ آمبره ؛سامبره مسی استفاده کنید چرا که شما را جوان تر نشان میدهد و شادابی صورت شما را دوچندان میکند .
رنگ موی مسی به چه کسانی بیشتر می آید ؟
رنگ موی مسی شکلاتی تیره مناسب افراد با پوست تیره، پوستهای گندمگون و برنزه می باشد. افراد با پوست گرم روشن دارای چشمانی به رنگ‌های عسلی و میشی اند. بهترین انتخاب برای این اشخاص رنگ‌هایی با تن مسی و نارنجی است.
یکی از راههای تشخیص تن پوست رنگ رگهاست. رگ ها به شما خواهند گفت که جزو تن های گرم هستید یا سرد. اگر پوستی مایل به صورتی دارید و مویرگ های صورتتان آبی رنگ اند تن پوستتان گرم و اگر پوست مایل به زرد دارید و مویرگ ها به سبزی متمایلند تن پوست شما سرد است.
فرمول رنگ موی مسی شکلاتی تیره :

رنگ موی مسی شکلاتی تیره

رنگ موی مسی شکلاتی تیره
برای رسیدن به این رنگ لازم است ابتدا موهایتان را دکلره کرده و به پایه ۷ یا ۸ برسانید, سپس یک چهارم از رنگ های نارنجی و W4و K8 را با اکسیدان ۶ درصد ترکیب کرده و پس از اینکه موهایتان را به پایه مورد نظر رسانده و خوب شستید و خشک کردید, این ترکیب را روی موهایتان گذاشته و پس از ۴۵ دقیقه با نرم کننده شستشو دهید. شما در این ترکیب می توانید با تغییر نسبت رنگ ها, میزان تن شکلاتی و مسی را به سلیقه ی خود تغییر دهید.
هر چه رنگ نارنجی را به نسبت کمتری استفاده بفرمایید, رنگ موهایتان بیشتر به رنگ شکلاتی متمایل خواهد شد.
آرایش :
اکنون آرایشی که با رنگ موی شما همخوانی دارد :
از آنجایی که رنگ موی شما به اندازه رنگ مشکی یا قهوه ای سوخته تیره نیست، شما باید رنگ هایی را انتخاب کنید که با رنگ پوست و چشمتان همخوانی داشته باشد. کمی برنز ه کننده به صورتتان بزنید و در آرایش صورت تان از رنگ های هلویی یا صورتی استفاده کنید. برنز ه کننده می تواند به صورت شما درخشش بدهد و رژ گونه هلویی نیز پوست شما را بازتر و روشن تر می کند.
به دنبال رنگهای طبیعی و بیرنگ نروید بلکه بهتر است برای رژ لبتان از رنگهایی که طیف قرمز – نارنجی دارند استفاده کنید. خط چشم قهوه ای و ریمل مشکی آرایش خوبی را برای شما ایجاد می کنند.