احتمال عرضه آیفون 10 با رنگ جدید


رسانه های ژاپنی به نقل از منابع آگاه از ارائه آیفون 10 با رنگ جدید خبر داده اند که هدف از آن جلب خریداران بیشتر است.

مجله اینترنتی کمونه (Kamooneh.com) :


در ماه های گذشته خبرهایی از عرضه آیفون های بهره مند از نمایشگر OLED و با رنگ جدید طلایی منتشر شده بود و اخیرا نیز طرح مفهومی آیفون 10 پلاس طلایی در قالب یک ویدیو توسط «لی گونهو» منتشر شد.

افشاگر شناخته شده دیگری به نام «بنجامین گسکین» نیز از شاسی و درگاه سیم کارت منتسب به آیفون 10 طلایی رونمایی کرده بود.

از سوی دیگر «استیو هِمِرستوفر» با نام کاربری توییتر «OnLeaks»، ادعا کرده که اپل در آینده‌ای نزدیک آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز رنگ را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد.
در حال حاضر آیفون 10 تنها در رنگ های خاکستری و نقره ای عرضه می شود اما ارائه آن در رنگ های متنوع تر قطعا در جذب خریداران بی تاثیر نخواهد بود. کمپانی اپل در گذشته استراتژی مشابهی را در پیش گرفته و در سال گذشته آیفون 7 قرمز را نیز به مجموعه خود اضافه کرد.

محصولات قرمز رنگ اپل به همکاری چندین ساله آنها با نهاد (RED) و برند (Product (RED بر می گردد و بخشی از درآمد آنها صرف هزینه درمان بیماری‌های خاص در دنیا می‌شود.

منابع مذکور علاوه بر رنگ جدید آیفون به نسخه بهبود یافته آیپد نیز اشاره کرده اند که بر اساس آن اپل قصد دارد در رویداد روز سه‌شنبه خود یک تبلت ارزان‌ قیمت برای دانش‌آموزان و مراکز آموزشی معرفی کند و تحلیلگرانی از قبیل «مینگ-چی کو» بر این باورند که این مدل از آیپد از قلم پشتیبانی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!