توازن مدیریتی در گلستان به وجود آید


توازن مدیریتی در گلستان به وجود آید

گرگان- نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم معارفه مدیر کل جدید آموزش و پرورش این استان، خواستار توازن مدیریتی در سطح استان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، بعدازظهر سه شنبه، در مراسمی با حضور علی الهیار ترکمن، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، احسان گوهری راد به عنوان مدیر کل جدید آموزش و پرورش گلستان، معرفی شد.

در این مراسم، نورمحمد تربتی نژاد، نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: الزاماً تغییرات مدیریتی آن گونه که افکار عمومی فکر می کنند نیست و باید تغییراتی مدیریتی در سطح کشور به وجود آید.

وی ادامه داد: پروسه فرایند تغییر مدیریتی در حیطه اختیارات آموزش و پرورش است و نمایندگان در این زمینه نقش نظارتی دارند.

تربتی نژاد با بیان این که باید این پروسه کوتاه تر شود، افزود: شاخص های درون دادی و برون دادی در مدیریت مطرح است که استان در حوزه شاخص های درون دادی ضعیف است.

توازن مدیریتی در گلستان به وجود آید

استفاده از طرفیت استان در عرصه مدیریت

در ادامه شهرام کوسه غراوی، نماینده مردم شرق استان گلستان اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت ها استان در عرصه مدیریتی استفاده شود.

وی ادامه داد: بعد از مدت ها یک مدیر از شرق استان انتخاب شد و باید توازن مدیریتی به وجود آید.

غراوی خود را معلم زاده خواند و خطاب به گوهری راد گفت: باید مشورت را سرلوحه کار خود قرار دهید و ما هم در کنار شما خواهیم بود.

وی اظهار کرد: اتفاقات خوبی در آموزش و پرورش استان ایجاد شده و باید سرعت آن را بیشتر کرد.

غراوی در پایان سخنان خود بار دیگر بر متوازن بودن نگاه در کل استان تأکید کرد.

توازن مدیریتی در گلستان به وجود آید

محدودیت های آموزش و پرورش گلستان

در ادامه جلسه رامین نورقلی پور، نماینده مردم کردکوی، بندرگز و بندر ترکمن در مجلس شورای اسلامی با بیان این که استان گلستان از جمله استان های محروم کشور است، اظهار کرد: محدودیت هایی در زمینه مدیریتی وجود دارد که دست مدیران را بسته است.

وی ادامه داد: کمبود اعتبارت، نیروی انسانی و فضاهای آموزشی از جمله محدودیت های آموزش و پرورش استان است که آقای وطنی با بهینه ترین شیوه ممکن از آن ها استفاده کرد.

نورقلی پور هم در پایان سخنان خود بر لزوم توزان امکانات در سطح استان تأکید و خواستار استفاده گوهری راد از تجربیات محمدرضا وطنی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول