افزایش 14.82 درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های لرستان


افزایش 14.82 درصدی تردد وسایل نقلیه در جاده‌های لرستان

خرم‌آباد- معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: از 23 اسفند تا پایان روز ششم فروردین‌ماه بیش از پنج میلیون تردد وسیله نقلیه در محورهای لرستان ثبت‌شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عارف امرایی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در ۱۳ روز سفرهای نوروزی تردد پنج میلیون و ۳۸۹ هزار و ۳۷۸ وسیله نقلیه توسط ۶۲ ترددشمار موجود در راه‌های لرستان ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴.۸۲ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه از کل تردد ثبت شده ۱۳.۸۱ درصد سهم وسایل نقلیه سنگین بوده است، گفت: بیشترین تردد با ۳۷ هزار و ۸۶۵ وسیله نقلیه در این ایام بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ عصر ششم فروردین ماه اتفاق افتاده است.

امرایی گفت: محورهای سه‌راهی چالانچولان(بروجرد) -خرم‌آباد، بروجرد- سه‌راهی چالانچولان و دورود- سه‌راهی چالانچولان دارای بیشترین تردد و محورهای بروجرد-بیرانشهر، بیرانشهر-بروجرد و سه‌راهی نورآباد- نهاوند دارای کمترین تردد بوده اند.

معاون فنی و نظارت راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این ایام ۷۸.۹ کیلومتر بر ساعت بود که بیشترین سرعت در آزادراه پل‌زال- خرم‌آباد با ۹۲.۱ کیلومتر ثبت شد و پس از آن در محورهای فیروزآباد- نورآباد و بیرانشهر- بروجرد بیشترین سرعت را شاهد بودیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق