دیوان محاسبات سمنان رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد


دیوان محاسبات سمنان رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد

سمنان - مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان گفت: با تلاش و نگاه مثبت مجموعه اجرایی استان خوشبختانه دیوان محاسبات سمنان رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دهرویه در حاشیه بازدید صبح چهارشنبه استاندار سمنان از مجموعه دیوان محاسبات سمنان و بابیان اینکه رسالت دیوان محاسبات مچ‌گیری نبوده و این امر باعث شده تا اعتماد به این مجموعه افزایش یابد، تأکید کرد: تلاش مجموعه دیوان محاسبات در کنار اعتماد دستگاه اجرایی باعث شده تا این اداره کل رتبه سوم را در بین استان‌های کشور کسب کند.

وی افزود: موجودیت دیوان محاسبات و اختیارات این دیوان به‌عنوان یک بازوی نظارتی مدنظر و توجه است که خوشبختانه این امر با نگاه ویژه مسئولان استانی در سمنان به‌خوبی عینیت دارد.

مدیرکل دیوان محاسبات استان سمنان گفت: این دیوان به‌مثابه یک مرجع تعاملی، نقش مؤثری در پیشرفت امور اجرایی کشور دارد و لذا رسالت آن دستگیری از کارکنان دولت و نه مچ‌گیری از آن‌ها تعریف می‌شود.

دهرویه بابیان اینکه شعار محوری دیوان محاسبات نظارت مستمر پیشگیرانه و هدایت گرانه است، تاکید داشت: خوشبختانه در استان سمنان از نظام اداری نسبتاً سالمی برخوردار هستیم اما در هر صورت بازهم اموال دستگاه‌های اجرایی استان نیاز به ساماندهی بیشتر دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص ایرانی شاهرخ خان با آهنگ هایده ! / از ایرانی ها بهتر می رقصه !