تدوین 100 عنوان برنامه ویژه ایام اعتکاف در بروجرد


تدوین 100 عنوان برنامه ویژه ایام اعتکاف در بروجرد

گروه فرهنگی ـ رئیس تبلیغات اسلامی بروجرد از تدوین یک‌صد برنامه متنوع فرهنگی، مذهبی و قرآنی ویژه اعتکاف 97 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد چهارشنبه، هشتم فروردین در جمع خبرنگاران حضور در مراسم معنوی اعتکاف را یک فرصت نورانی توصیف کرد و گفت: همه کسانی‌که در اعتکاف حضور دارند میهمان ویژه حضرت حق تعالی هستند و دعوت‌نامه‌های آنان به دست امام عصر(عج) امضاء شده است.
وی به فضیلت ماه رجب و جایگاه آن در نزد پرودگار اشاره کرد و افزود: از حضرت رسول اکرم(ص) روایت شده است که ماه رجب از باب فضیلت و رحمت از همه ماه‌های دیگر افضل است.
جعفرپور با اشاره به استقبال گسترده نسل جوان و نوجوان جهت حضور در مراسم اعتکاف سال ۹۷ در شهرستان بروجرد ادامه داد: در راستای غنی بخشیدن به محتوی مراسم اعتکاف بیش‌ازیک‌صد برنامه متنوع فرهنگی، مذهبی و قرآنی تدوین شده است که در طول سه روز در مساجد با حضور معتکفان برگزار خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجرد اظهارکرد: برگزاری نشست‌های معرفتی و اعتقادی با حضور اساتید، برگزاری مراسم جشن در مساجد به‌مناسبت گرامیداشت فرخنده میلاد حضرت علی(ع)، برگزاری مراسم سوگواری در شام وفات حضرت زینب(س)، اعزام مبلّغ، اعزام مداحان و ذاکران اهل‌بیت به مساجد، پاسخگویی به مسائل اعتقادی و شبهات ازجمله برنامه‌هایی است که در طول سه روز اعتکاف در شهرستان بروجرد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...