مردم بیشترین سهم را در حمایت از کالای ایرانی دارند


مردم بیشترین سهم را در حمایت از کالای ایرانی دارند

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با تبریک آغاز سال نو، گفت: مردم بیشترین سهم را در تحقق شعار سال دارند، بنابراین فرهنگ سازی برای مصرف کالای داخلی ضروری است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز چهارشنبه در دیدار نوروزی با مدیران و مسئولان استان البرز، افزود: مسئولان و مردم در تحقق شعار سال دخیل هستند، اما مردم سهم بیشتری دارند، بنابراین فرهنگ سازی لازم را باید دراین زمینه داشت.
وی ادامه داد: دنیا در حال تحولات عظیمی است، مهمترین عامل پیروزی امت ها علم است و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری زیرساخت های علمی را مطرح و توسعه آن را مورد تاکید قرار دادند این مهم را نیز باید مد نظر قرار داد.
امام جمعه کرج گفت: جوان گرایی و علم دو سرمایه مهم هستند و جامعه ایرانی از ابعاد مختلف علمی و جوانان عالم و بصیری دارد که لازم است مدیران اجرایی برنامه های مدون و مشخصی برای این نسل داشته باشند.
وی اضافه کرد: دربحث کالای ایرانی نیز مسئولان و مردم باید به این مساله اهمیت بدهند مقام معظم رهبری بحث را بیشتر به سمت مردم بردند بنابراین باید فرهنگ سازی لازم را دراین زمینه داشت.
حسینی همدانی ادامه داد: به همین منظور، باید موج فرهنگی برای خرید کالای ایرانی ایجاد و تشویق های لازم نیز از سوی مسئولان صورت گیرد.
وی با بیان اینکه موانع پیش روی توسعه باید برداشته شود خاطر نشان کرد: مسئولان اجرایی بویژه استاندارالبرز اهتمام ویژه ای در زمینه توسعه اشتغال و احیای تولید داشته است.
نماینده ولی فقیه در البرز گفت: تمام آحاد جامعه باید در زمینه تحقق شعار سال تلاش کنند ،چراکه کشورهای توسعه یافته هم دریک مقعطی از زمان اهتمام عمومی صورت گرفته و امروز به جهش های خوب اقتصادی رسیده اند.
وی یاد آورشد: از ویژگی های امسال قرار گرفتن ماه رجب در ابتدا و انتهای سال است که ماه استغفار و توبه بوده و با توجه به اینکه استغفار یک وظیفه فردی و اجتماعی است آثار مادی و معنوی بسیاری دارد.
8029/1535

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)