گاردین: دانشگاه‌های انگلیس در مقابله با سوء رفتار‌های جنسی دانشجویان ناکام هستند


گاردین: دانشگاه‌های انگلیس در مقابله با سوء رفتار‌های جنسی دانشجویان ناکام هستند

رهبران دانشجویان و فعالان دانشگاه‌ در دانشگاه‌های انگلیس به ناکامی در مقابله با اذیت و آزار جنسی متهم شده‌اند.

گاردین: دانشگاه‌های انگلیس در مقابله با سوء رفتار‌های جنسی دانشجویان ناکام هستند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی نوشت: قانون گذاران بلندپایه انگلیسی، رهبران دانشجویان و فعالان دانشگاه‌ها را به ناکامی در مقابله موثر با سوء رفتار‌های جنسی متهم کرده‌اند.

این اتهامات پس از آن مطرح شده است که تحقیقات روزنامه گاردین نشان داد شمار زیادی از دانشگاه‌های انگلیس اصلاحات توصیه شده را اجرایی نکرده‌اند. این دانشگاه‌ها همچنین در محافظت از قربانیان ناکام مانده‌اند.

این تحقیق نشان داد در شیوه ثبت رویداد‌ها توسط دانشگاه‌ها تفاوت وجود دارد؛ رویداد‌هایی که شامل طیفی از رفتار‌ها از آزار کلامی گرفته تا تجاوز می‌شود. این در حالی است که گروه ضربت دانشگاه‌های انگلیس یک سال پیش توصیه‌هایی را برای بهبود اوضاع در دانشگاه‌ها ارائه کرده بود.

گروه ضربت دانشگاه‌های انگلیس امروز چهارشنبه گزارشی منتشر کرد که در آن آمده است: در ارتباط با اذیت و آزار‌های دانشجویان در قبال یکدیگر طی هجده ماه گذشته، پیشرفت‌های "قابل توجه، اما متغیری" در همه بخش‌ها رخ داده است که به افزایش شمار افشاگری‌ها توسط افراد قربانی منجر شده است.

با آن که این روند یک موفقیت محسوب می‌شود اما برخی از دانشگاه‌هایی که در نظرسنجی‌ها مشارکت داشته اند درباره توانایی خود برای مقابله با حجم بالای افشاگری‌ها ابراز نگرانی کرده‌اند.

در این گزارش همچنین آمده است یک پنجم موسساتی که در این نظرسنجی شرکت کردند، پیشرفت‌های بسیار کمی داشتند و در مجموع شواهد کمی در ارتباط با در پیش گرفتن اقدامات جدید برای مقابله با این گونه اذیت و آزار‌ها وجود دارد.

بررسی‌ها همچنین نشان می‌دهد که طی هفت سال گذشته، دست کم هزار و نهصد و پنجاه و سه مورد اذیت و آزار جنسی توسط دانشجویان و کارکنان دانشگاه گزارش شده است.

طی این دوره همچنین دویست و سیزده مورد اذیت و آزار جنسی گزارش شده که هویت مرتکبان آن ثبت نشده است. شمار زیادی از دانشگاه‌ها نیز تنها شکایت‌های رسمی را افشا می‌کنند.

در همین حال، لوسی پاول قانون گذار عضو حزب کارگر گفت: "بسیار ناامید کننده است که به نظر می‌رسد پیشرفت‌های بسیار کمی حاصل شده است بنابراین الزامات مرتبط با دانشگاه‌ها باید تقویت شود. "

انتهای پیام/

ناکامی دانشگاه‌های انگلیس در مقابله با اذیت و آزار جنسی دانشجویان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی