تردید داشتن به رونالدو را درک نمی‌کنم!


ناچو مدافع اسپانیایی و ملی‌پوش رئال مادرید به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت. دیروز بخش نخست مصاحبه اختصاصی ناچو با گل منتشر شد و مدافع سفیدپوشان در آن از اینکه نهایتا تصمیم به ماندن گرفت، ابراز خوشحالی و اعتراف کرد رویایش این است که فوتبالش را هم در همین تیم به پایان ببرد. گل حالا بخش دوم این مصاحبه را منتشر کرده است: ناچو...

ناچو: با حذف پاری سن ژرمن، دهان خیلی‌ها را بستیم

تردید داشتن به رونالدو را درک نمی‌کنم!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۳۹۷ | ۲۲:۴۷
تردید داشتن به رونالدو را درک نمی‌کنم!

ناچو ضمن تمجید از کریستیانو می‌گوید سومین قهرمانی پیاپی آنها در اروپا اتفاق معرکه‌ای خواهد بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ناچو مدافع اسپانیایی و ملی‌پوش رئال مادرید به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت.

دیروز بخش نخست مصاحبه اختصاصی ناچو با گل منتشر شد و مدافع سفیدپوشان در آن از اینکه نهایتا تصمیم به ماندن گرفت، ابراز خوشحالی و اعتراف کرد رویایش این است که فوتبالش را هم در همین تیم به پایان ببرد. گل حالا بخش دوم این مصاحبه را منتشر کرده است:

ناچو درباره کریستیانو رونالدو گفت:

واقعیت این است که او با هر چیزی که لمس می کند، گل می‌زند! بازی با آلمان که تمام شد فهمیدیم که او توانسته برای پرتغال در ۵ دقیقه دو گل بزند و این برای ما فوق العاده است. امیدوارم او همین روند و سطح را تا پایان فصل حفظ کند. درک نمی کنم که مردم چطور می‌توانند به رونالدو تردید داشته باشند. او کسی است که همواره تفاوت را رقم می‌زند. آمار گلزنی او در دوران فوتبالش برای یک بازیکن، عادی نیست. واقعا درک نمی‌کنم که چطور بعضی‌ها می‌توانند به او شک داشته باشند. تعهد او به این باشگاه، ۱۰۰ درصد است و من به عنوان هم تیمی‌اش معتقدم تیمی بهتر از رئال مادرید برای او وجود ندارد.

ناچو درباره افت تیم در ابتدای فصل گفت:

هر تیمی لحظات بدی دارد. ما هم انسان هستیم و واقعیت این است که مردم قبل از بازی با پاری سن ژرمن، آنها را شانس نخست قهرمانی اروپا می‌دانستند. اما ما همیشه نشان داده‌ایم که رقابت طلب هستیم. حتی با توجه به قدرت حریفی که قرار است رو به رویش بازی کنیم، همواره به خودمان ایمان داریم. با آن دو برد، دهان خیلی‌ها را بستیم. به نظرم آن دو بازی از بهترین نمایش‌های فصل مان بود و بابت آن خوشحالیم.
حتی با وجود این نتیجه، بهترین فصل مان را پشت سر نمی‌گذاریم. به خاطر نتایجی که در لالیگا و کوپا دل ری به دست آوردیم. اما در هر فصل مثل فصل گذشته نمی‌توان بهترین عملکرد را داشت. حالا این فرصت را داریم که در تورنمنت خودمان، کار را ادامه دهیم.

ناچو درباره بارسلونا گفت:

واقعیت این است که آنها در لالیگا خیلی خوب کار کرده‌اند. در فینال کوپا دل ری هستند و مثل ما در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم حضور دارند. اما صادقانه بگویم به آنها فکر نمی کنیم. می‌خواهیم برابر حریفی پیچیده چون یوونتوس، نمایش خوبی داشته باشیم و یک گام رو به جلوی دیگر برداریم. کسی نمی‌داند چه خواهد شد اما اگر باز هم قهرمان اروپا شویم، معرکه خواهد بود.

ناچو در این مصاحبه به صحبت‌های پیکه درباره گروه معروف واتساپ بازیکنان بارسلونا و رئال مادرید هم صحبت کرد و مدعی شد همدلی بسیار خوبی میان آنها در تیم ملی وجود دارد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , فوتبال اسپانیا , فوتبال جهان
برچسب ها : بارسلونا, تیم فوتبال رئال مادرید, ستاره پرتغالی رئال مادرید, کریستیانو رونالدو, ناچو فرناندز

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل