خود کشی با قرص برنج در هتل المپیک/مارمولک ابریشم دزد به ایستگاه آخر رسید


خود کشی با قرص برنج در هتل المپیک/مارمولک ابریشم دزد به ایستگاه آخر رسید

در این بسته خبری می‌توانید مهمترین اخبار نیروی انتظامی در آذر ماه 96 را مشاهده کنید.

خود کشی با قرص برنج در هتل المپیک/مارمولک ابریشم دزد به ایستگاه آخر رسیدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهمترین اخبار نیروی انتظامی در آذر۹۶ را می‌توایند در این بسته مطالعه کنید.

خود کشی با قرص برنج در هتل المپیک

در بیست و ششم آذرماه، یک مورد خودکشی با قرص برنج در هتل المپیک به پلیس گزارش شد.جوانی ۲۹ ساله اهل تهران روز حادثه ساعت ۱۰ در هتل المپیک پذیرش شد و باید ساعت ۱۴:۳۰ اتاق را تحویل می داد اما پس از گذشت یک ساعت، او جوابگو نبود از این رو پرسنل هتل به محل مراجعه کردند که متوجه شدند زنجیر در از پشت انداخته شده است.

پرسنل پلیس با تلاش بسیار در را باز و مشاهده کردند که جوان بر روی تخت افتاده و قرص برنج نیز کنار او بوده است.

با تحقیقات صورت گرفته مشخص شد ،متوفی برای خودکشی از قرص برنج استفاده کرده بود و قصد مصرف آخرین قرص را داشته که فوت کرده است.

مارمولک ابریشم دزد به ایستگاه آخر رسید

در بیست و هشتم آذر ماه فردی دستگیر شده بود که به مانند یک مارمولک از یک ساختمان با ارتفاع 16 متری بالا می رفته و فرش های ابریشم را از خانه های مجلل سرقت می کرد.

یکی از مالباختگان اذعان کرده بود که فقط 500 میلیون ارزش فرش های ابریشمی بود که از منزل اش توسط این سارق به سرقت شده بود.

این سارق در نهایت دستگیر و روانه زندان شد.

عاملان اسیدپاشی بر روی خودرو های گران قیمت دستگیر شدند

در بیست و نهم آذر ماه پلیس اعلام کرد که در خصوص اسید پاشی بر روی خودرو های گران قیمت در پایتخت این مسئله اپیدمی نیست.

پلیس اعلام کرد عاملان اسیدپاشی بر روی خودرو ها در پایتخت دستگیر شده اند و در آخرین مورد، 9 نفر در منطقه تهرانپارس محله خاک سفید دستگیر شدند.

سارقان "باغ سرهنگ" دستگیر شدند

در سی و ام آذر ماه ماموران گشت انتظامی این کلانتری در حال گشتزنی در محدوده خلیج بودند که حضور دو مرد سیاه پوش با چهره پوشیده در نقاب توجه آنها را جلب کرده که هر دو را تحت نظر قرار دادند.

دو مظنون با شکستن قفل در یک باغ معروف به نام "باغ سرهنگ"، سعی در ورود غیر قانونی داشتند که ماموران بلافاصله با هماهنگی های انجام شده از سوی مقام قضایی و مرکز کنترل پلیس پایتخت، به تعقیب آنها پرداختند.

این متهمان پس از ورود به باغ مذکور با بریدن قفل کانکسی که در محل وجود داشت سه کپسول گاز پیکنیکی، اجاق گاز، چراغ گرمسوز، تعدادی تجهیزات آشپزخانه، پروژکتور، پمپ آب، 50 متر شیلنگ، یک دست آچار و ابزار آلات کامل صنعتی و تعدادی لوازم شخصی موجود در کانکس را جمع آوری کردند تا به سرقت ببرند که در همان زمان ماموران هر دو را محاصره و دستگیر کردند.

انتهای پیام/

مهمترین اخبار نیروی انتظامی در آذر ماه ۹۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...