رنگ موی ماهاگونی روشن:
رنگ موی قهو ه ای متمایل به قرمزیا همان ماهاگونی برای خانم های مناسب است که نمی توانند بین رنگ های قهوهای و قرمز انتخاب کنند.از آنجایی که رنگ قرمزدر کنار رنگ قهوه ای بسیار طبیعی به نظر می رسد.ترکیب این دو رنگ برای خانم هایی که به رنگ موی طبیعی علاقه مند هستند بسیار مناسب است. ترکیب رنگ قرمز و قهوه ای متوسط در سال 2018 بسیار برای خانم ها مد شده است. بسته به میزان رنگ قهوه ای این رنگ به سمت رنگ مو آلبالویی یا رنگ مو شکلاتی تغییر می کند.
جالب است بدانید که ترکیب رنگ ماهاگونی برای خانم های مناسب است که رنگ پوست تیره و یا گندمی دارند.
این رنگ موی زیبا سایه‌ های مختلفی از رنگ قهوه‌ای، قرمز، بنفش تیره و ارغوانی را شامل می‌شود رنگ موی ماهگونی از تیره تا خیلی روشن ترکیب های مختلفی دارد حال به یکی از ترکیب های این رنگ مو می رسیم .
ترکیب رنگ موی ماهاگونی روشن:

رنگ موی ماهاگونی روشن

رنگ موی ماهاگونی روشن
زمینه شکلاتی 40 میل طبیعی 6 40 میل ماهگونی روشن 20 میل واریاسیون نقره ای 5 سانت اکسیدان 2. و هیلایت پایه ی 8 ترکیب دودی 8 50 میل طبیعی 8 20 سانت واریاسیون نقره ای 1 سانت واریاسیون دودی 1 سانت اکسیدان 1.
چه رنگ مویی به صورت شما میاد؟
انتخاب مدل و رنگ مو در دنیای ما، صورت‌های مختلف با شکل‌های متنوع قابل مشاهده هستند به گونه ای که می‌توان گفت شکل صورت هر فرد منحصر به خود او و خاص آن شخص است. اما می‌توان شکل صورت‌ها را در چند دسته کلی تقسیم بندی کرد؛ بیضی، مربع، مثلث، مثلث برعکس یا قلبی، گرد، الماسی و مستطیل. دانستن اینکه شکل صورت شما جز کدام یک از این دسته‌ها قرار می‌گیرد در انتخاب مدل و رنگ مو به شما کمک بسیاری خواهد کرد.
1:صورت مثلث

رنگ موی ماهاگونی روشن

رنگ موی ماهاگونی روشن
صورت‌های مثلث استخوان فک‌شان پهن است به طوری که بیش از سایر قسمت‌های صورت توجه بیننده را جلب می‌کند. در واقع پهنای این صورت‌ها در قسمت پایینی بیشتر است. البته این عدم توازن را می‌توان به راحتی با انتخاب مدل موی مناسب حل کرد.
رنگ مو: رنگ موی شما باید به گونه‌ای باشد که توجه بیننده بیشتر به چشم‌هایتان جلب شود و در واقع قسمت بالایی صورت‌تان بیشتر دیده شود. بهتر است ریشه موها روشن‌تر یا‌هایلایت شده و پایین موها رنگ تیره‌تری داشته باشند.
مدل مو: دوست دارید موهایتان کوتاه باشد؟ انتخاب درستی است! موهای کوتاه قسمت بالایی از جمله پیشانی صورت شما را پهن‌تر نشان می‌دهد و در نتیجه تعادل در صورتتان برقرار می‌شود. اگر دوست دارید موهایتان بلند باشد، سعی کنید بلندی آن از زیر فک‌تان بیشتر نشود.
نکاتی برای زیبایی بیشتر: پیراهن‌های یقه‌ دار خصوصا یقه هفت به صورت‌های مثلثی زیبایی می‌بخشند. همچنین سعی کنید از گوشواره‌های گرد یا بیضی بیشتر استفاده کنید.
این مطلب ادامه دارد با ما همراه باشید در مطالب آینده اگر میخواهید خصوصیات چهره خود را بدانید