رنگ موی نارنجی پرتقالی

رنگ موی نارنجی پرتقالی
رنگ موی نارنجی پرتقالی از جمله رنگ هایی است که با موهای فر بسیار زیباتر دیده می شود، سایه هایی که موهای فر ایجاد می کنند در میان رنگ نارنجی سوخته بسیار جذاب و دلربا خواهند شد و شما را همانند پرنسس های داستان های افسانه ای می سازد.

رنگ موی نارنجی پرتقالی

رنگ موی نارنجی پرتقالی

فرمول ترکیبی مسی نارنجی پرتقالی با هایلایت
مسی روشن : ۷۰ میل
مسی متوسط : ۲۰ میل
بلوند نارنجی : ۳۰ میل
واریاسیون نارنجی : ۲ سانت
واریاسیدن نقره ای : ۵ سانت
اکسیدان شماره ۲
ترکیب هایلایت سوزنی
هایلایت باید بر روی مو با پایه ۹ و دکلره انجام شود.
ترکیب مسی روشن : ۵۰ میل
طبیعی : ۹ ۲۰ میل
واریاسیون نقره ای : ۲ سانت
اکسیدان شماره ۱

رنگ موی نارنجی پرتقالی

رنگ موی نارنجی پرتقالی

رنگ موی نارنجی پرتقالی

رنگ موی نارنجی پرتقالی

رنگ موی نارنجی پرتقالی

رنگ موی نارنجی پرتقالی
ادامه مطلب قبل :
صورت قلبی:
صورت قلبی یا مثلث برعکس دارای چانه‌ای تیز و گونه‌هایی پهن است. مدل و رنگ موی مناسب در زیبایی چنین صورتی نقش زیادی دارد.
رنگ مو: افرادی که صورت قلبی شکل دارند بهتر است ریشه‌های موی خود را تیره و قسمت‌های پایینی را روشن‌تر کنند.
مدل مو: به دنبال مدلی باشید که در قسمت پایینی صورت حجم بیشتری داشته باشد. از مدل موی خیلی کوتاه و پسرانه یا چتری‌های حجیم یا دم اسبی‌های سفت دوری کنید. این مدل‌ها تیزی چانه شما را بیشتر نمایان می‌سازند.
نکاتی برای زیبایی بیشتر: دستمال گردن یا پیراهن‌هایی با یقه بسته این گونه صورت‌ها را زیباتر
صورت گرد
صورت‌های گرد دارای انحناهای ملایمی هستند. مدل و رنگ موی مناسب می‌توانند صورت را کشیده‌تر جلوه دهند.
رنگ مو:‌ هایلایت برای افرادی که صورت گردی دارند بهترین گزینه است. از آرایشگر خود بخواهید بالای پیشانی را روشن‌تر و پایین گوش‌ها و فک را تیره‌تر کند.
مدل مو: از مدل موی مصری و چتری‌های حجیم دوری کنید. این مدل‌ها پهنای صورت را بیشتر نشان می‌دهند. به دنبال مدل‌های متعادل‌تری، مانند چتری‌های نسبتا بلند که پشت یک گوش جمع می‌شوندیا موهای لایه‌ای باشید.
نکاتی برای زیبایی بیشتر: لباس‌هایی که یقه‌های بازتری دارند صورت شما را کشیده‌تر نشان می‌دهند. لباس‌های یقه گرد برای چنین صورت‌هایی مناسب نیستند زیرا صورت را گردتر نشان می‌دهند.
همچنین گوشواره‌های دراز و بلند صورت را کشیده‌تر نشان می‌دهند.
صورت الماسی
صورت‌های الماسی دارای زوایای متعددی هستند که پهنای آنها از پهنای استخوان ابروها و فک بیشتر است. مدل و رنگ مو می‌تواند گونه‌ها را برجسته‌تر نشان دهد و بر زیبایی صورت بیافزاید.
رنگ مو: رنگ مو باید به شکلی باشد که گونه‌های شما بیشتر نمایان شوند. در نتیجه هایلایت‌هایی که در قسمت اطراف صورت روشن‌تر باشند زیبا خواهند بود.
مدل مو: مدل‌هایی که صورت شما را کشیده‌تر و چانه را تیز‌تر نشان دهند مناسب هستند، مثل مدل‌های کوتاه و حجیم.
نکاتی برای زیبایی بیشتر: استفاده از گردن بندهای پهن و چند لایه یا پیراهن‌هایی با یقه بسته و بلند به زیبایی بیشتر صورت کمک می‌کند
صورت مستطیل
صورت‌های مستطیل و کشیده پهنای کمی دارند. در واقع طول آنها زیاد و عرضشان کم است. این مدل صورت یکی از مدل‌های زیبا و شیک محسوب می‌شود اما بهتر است با استفاده از مدل و رنگ موی مناسب در آن کمی تعادل ایجاد کرد.
رنگ مو: به دنبال رنگی باشید که در قسمت ریشه تیره‌تر و هر چه به سمت پایین می‌آید روشن‌تر شود. چنین رنگی صورت شما را گردتر نشان می‌دهد و نوعی تعادل ایجاد می‌کند.
مدل مو: مدل مو صورت‌های کشیده باید به گونه‌ای باشد که در اطراف صورت حجم مو زیاد باشد. برخی مدل‌های لایه‌ای نیز مناسب این‌گونه صورت‌ها هستند. همچنین باید از حجم زیاد مو در بالای سر پرهیز کرد. همچنین چتری‌های پر و حجیم برای افرادی با صورت کشیده بسیار زیبا خواهد بود.
نکاتی برای زیبایی بیشتر: گردن بند‌های کوتاه و پیراهن‌های یقه باز زیبایی صورت‌های کشیده را بیشتر می‌کند. همچنین استفاده از گوشواره‌های پهن نیز به این افراد توصیه می‌شود.