تکنولوژی‌های برگزیده مرسدس بنز


تکنولوژی‌های برگزیده مرسدس بنز

قطعاً زمانی که ویدئوی جدیدی توسط یک خودروساز تراز اول جهانی منتشر می‌شود همه ما مشتاقانه خواهان تماشای آن هستیم. مرسدس یکی از این کمپانی‌هاست که اخیراً اقدام به پخش ویدئوهای جالبی کرده است. لوکس‌ترین محصولات مرسدس کدام ها هستند؟ بهترین تکنولوژی‌های بخش AMG چه؟ داستان‌های ناگفته مرسدس چطور؟ بله همه این‌ها را قبلاً خدمت... نوشته...

قطعاً زمانی که ویدئوی جدیدی توسط یک خودروساز تراز اول جهانی منتشر می‌شود همه ما مشتاقانه خواهان تماشای آن هستیم. مرسدس یکی از این کمپانی‌هاست که اخیراً اقدام به پخش ویدئوهای جالبی کرده است. لوکس‌ترین محصولات مرسدس کدام ها هستند؟ بهترین تکنولوژی‌های بخش AMG چه؟ داستان‌های ناگفته مرسدس چطور؟ بله همه این‌ها را قبلاً خدمت شما عرض کرده‌ایم اما این بار می‌خواهیم روی تکنولوژی‌هایی تمرکز کنیم که از مدل‌های مفهومی به خودروهای تولیدی این کمپانی راه یافته‌اند.

تکنولوژی‌های برگزیده مرسدس بنز
لیست تکنولوژیک ترین ویژگی‌های محصولات تولیدی مرسدس را با سیستم ارتباطی کار به ایکس مرسدس F 125 تحقیقاتی آغاز می‌کنیم. در آینده اینترنت اشیا زندگی روزانه ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. خودروهای ما با دیگر خودروها، دستگاه‌های کنترل ترافیک و… ارتباط برقرار کرده و اطلاعاتی را از شرایط جاده، خطرات ترافیکی و بسیاری از موارد دیگر دریافت خواهند کرد.

تکنولوژی‌های برگزیده مرسدس بنز
ویژگی شماره چهار محصولات مرسدس بنز سقف شیشه‌ای الکترو شفاف خودروی F200 است. این شیشه دارای نوار کریستال مایعی است که می‌تواند با فشار یک دکمه تاریک شود.

تکنولوژی‌های برگزیده مرسدس بنز
سومین ویژگی پیشرفته این خودروساز محبوب آلمانی چراغ‌های جلوی لیزری مرسدس F500 کانسپت می‌باشد. با این تکنولوژی، محصولات شرکت دارای توانایی‌های دید در شب خواهند بود.

تکنولوژی‌های برگزیده مرسدس بنز
دومین ویژگی برجسته محصولات این کمپانی سیستم پیش از ایمنی است که می‌تواند تصادف از عقب را پیش‌بینی کرده، کمربندهای ایمنی را محکم نموده و ترمزها را پیش از برخورد قفل کند. این تکنولوژی اولین بار در کانسپت ESF 2009 پدیدار شده است.

تکنولوژی‌های برگزیده مرسدس بنز
اما پیشرفته‌ترین ویژگی‌ای که از خودروهای مفهومی مرسدس به محصولات تولید راه خواهد یافت سیستم کروز کنترل تطبیقی دیسترونیک پلاس است که در دسترس هم می‌باشد. این سیستم اولین بار در کانسپت F800 معرفی شد و از تکنولوژی رادار و دوربین برای حفظ سرعت برخوردار می‌باشد.

تکنولوژی‌های برگزیده مرسدس بنز
اگرچه این لیست به اندازه سری ویدئوهای قبلی خیلی هیجان‌انگیز نیست اما خب همه لیست‌ها شامل خودروهای اسپورت و گران‌قیمت نیستند! این‌طور نیست؟!

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید