بازی God of War با تعلیق به پایان خواهد رسید


بازی God of War با تعلیق به پایان خواهد رسید

کارگردان بازی God of War در مصاحبه جدید خود اعلام کرده است که این عنوان اکشن/ ماجراجویی با تعلیق به پایان خواهد رسید. علاوه‌بر این، مشخص شد که این اثر دارای گزینه New Game Plus نخواهد بود. همانطور که اطلاع دارید، بازی God of War جدید تفاوت‌های بسیار زیادی با قسمت‌های گذشته دارد و از شخصیت‌ها...

کارگردان بازی God of War در مصاحبه جدید خود اعلام کرده است که این عنوان اکشن/ ماجراجویی با تعلیق به پایان خواهد رسید. علاوه‌بر این، مشخص شد که این اثر دارای گزینه New Game Plus نخواهد بود.

همانطور که اطلاع دارید، بازی God of War جدید تفاوت‌های بسیار زیادی با قسمت‌های گذشته دارد و از شخصیت‌ها گرفته تا گیم‌پلی، سرزمین، دشمنان و خدایان همه دستخوش تغییر قرار گرفته‌اند. حال «کوری بارلاگ» (Cory Barlog)، کارگردان بازی God of War مشخص کرده است که این بازی قابلیت New Game Plus را پس از اتمام داستان نخواهد داشت و جای خود را با قابلیت جدیدی عوض کرده است.

بارلاگ در ادامه صحبت‌هایش از پایان بازی God of War نیز صحبت کرد. به گفته او این عنوان انحصاری با یک تعلیق به پایان خواهد رسید که دست سازندگان را برای ادامه باز نگه دارد، اما به اکثر سوالات بازیکنان در این عنوان پاسخ داده خواهد شد و حس به سرانجام رساندن یک ماجراجویی به بازیکنان دست خواهد داد. او گفت:

پایان God of War جدید شامل هر 2 مورد می‎‌شود. هم یک سرانجام است و هم یک تعلیق. بازیکنان به جواب خود می‌رسند، اما راه برای ادامه داستان نیز هموار می‌شود. من در هیچ پروژه قبلی تا این مقدار راز و نکته مخفی قرار نداده بودم. همه جای این اثر پر از راز و رمز است.

لازم به ذکر بوده که بارلاگ در گذشته نیز به این موضوع اشاره کرده بود که علاقه دارد این مجموعه را ادامه دهد و داستان آن به شکلی خواهد بود که بتوانند ادامه آن را بسازند. این عنوان در تاریخ 20 آپریل 2018 (31 فروردین 1397) به صورت انحصاری برای کنسول‌ پلی‌استیشن 4 شرکت سونی منتشر خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
بازی God of War با تعلیق به پایان خواهد رسید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج