آیا جان سینا در فیلم Duke Nukem نقش شخصیت اصلی را بازی خواهد کرد؟


آیا جان سینا در فیلم Duke Nukem نقش شخصیت اصلی را بازی خواهد کرد؟

خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی‌بر اینکه قرار است یک اقتباس سینمایی از مجموعه بازی‌های Duke Nukem با همین نام ساخته شود و در «جان سینا» (John Cena) نیز در فیلم Duke Nukem بازی خواهد کرد. اگر از بازیکنان قدیمی باشید، حتما به خاطر دارید که مجموعه Duke Nukem در دهه 90 میلادی سر و صدای زیادی به پا کرده...

خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی‌بر اینکه قرار است یک اقتباس سینمایی از مجموعه بازی‌های Duke Nukem با همین نام ساخته شود و در «جان سینا» (John Cena) نیز در فیلم Duke Nukem بازی خواهد کرد.

اگر از بازیکنان قدیمی باشید، حتما به خاطر دارید که مجموعه Duke Nukem در دهه 90 میلادی سر و صدای زیادی به پا کرده بود و شخصیت دوک نوکم با آن بدن عضلانی، مدل‌ موهای خاص و شوخ طبعی زیادی که داشت، به سرعت در دل بازیکنان جا باز کرد. در سال 1996 بازی Duke Nukem 3D از این مجموعه منتشر شد که بسیاری از طرفدارانش، آن را بهترین قسمت از این مجموعه می‌دانند.

هرچند Duke Nukem 3D تا کنون بارها و بارها برای کنسول‌های مختلف پورت شده و تقریبا برای تمامی پلتفرم‌ها قابل دسترس است، اما آخرین قسمت از آن که با نام Duke Nukem Forever برای کنسول‌های نسل هفت منتشر شد، یک شکست بزرگ بود به طوری که همه جذابیت‌های این مجموعه را زیر سوال برد. حال به نظر می‌رسد که پای این شخصیت قلدر شوخ به سینما هم باز شده و قرار است فیلمی با محوریت شخصیت دوک نوکم ساخته شود. همچنین زمزمه‌هایی به گوش می‌رسند که کشتی کج کار نام آشنای WWE، یعنی جان سینا هم در این فیلم حضور خواهد داشت و نقش اصلی را بازی خواهد کرد.

توجه داشته باشید که هنوز به صورت رسمی مشخص نشده است که چه کسی نقش دوک نوکم را در فیلم Duke Nukem بازی خواهد کرد و صرفا در حال بازگو کردن شایعه‌ها هستیم. اکنون که این شایعه به تقل محافل طرفداران Duke Nukem تبدیل شده است، بسیاری از طرفداران شخصیت دوک نوکم و حتی طرفداران جان سینا کنجکاو هستند تا او را در ظاهر قهرمان فیلم Duke Nukem با همان تیپ و قیافه مشاهده کنند. یکی از این طرفداران، پا را فراتر گذاشته و تصویری از جان سینا را با فوتوشاپ به شکل دوک نوکم درآورده است که تماشای آن خالی از لطف نیست.

آیا جان سینا در فیلم Duke Nukem نقش شخصیت اصلی را بازی خواهد کرد؟

در تصویر مشاهده می‌کنیم که سینا می‌تواند انتخاب خوبی برای ایفای نقش نوکم باشد چرا که شباهت‌های زیادی از لحاظ فیزیک بدنی و حتی چهره با یکدیگر دارند. جالب است بدانید که جان سینا در فیلم‌های اکشن بی‌مغز مانند The Marine که در سال 2006 بر روی پرده رفت، بازی کرده و با این سبک از فیلم‌ها چندان غریبه نیست. خود جان سینا به این شایعه‌ دامن زده و اعلام کرده است که خوشحال می‌شود نقش این شخصیت را بازی کند، اما برای اینکه بتوان یک فیلم قابل باور و امروزی ساخت، باید تغییراتی را در این شخصیت اعمال کرد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
آیا جان سینا در فیلم Duke Nukem نقش شخصیت اصلی را بازی خواهد کرد؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید