متن تبریک روز پدر (مجموعه متنوع و زیبا)


متن تبریک روز پدر (مجموعه متنوع و زیبا)

متن تبریک روز پدر با زبانی ادیبانه و شاعرانه روز پدر را به همه پدران تبریک می‌گوید. متن تبریک روز پدر قابل استفاده برای پیامک روز پدر، تبریک روز پدر از طرف دختر و تبریک روز پدر ادبی را در ستاره بخوانید.

روز پدر مصادف با سیزدهم ماه رجب ولادت حضرت علی (ع) و جشنی برای پدران است. متن تبریک روز پدر و متن کوتاه درباره پدر نمایاندن احساس مودتی است که از دوران نوزادی در وجود هر فردی نسبت به پدرش شکل گرفته و پرورش یافته است. احساس عشق و علاقه به پدر همیشه وجود دارد حتی اگر ابراز نشود اما چه بهتر که با ارسال متن تبریک روز پدر این احساس زیبا را نشان دهید.
متن تبریک روز پدر (مجموعه متنوع و زیبا)

متن کوتاه تبریک روز پدر

پدر تکیه‌گاهی است که بهشت زیر پایش نیست اما همیشه به جرم پدر بودن باید ایستادگی کند و با وجود همه مشکلات، به تو لبخند بزند تا تو دلگرم شوی که اگر بدانی چه کسی، کشتی زندگی را از میان موج‌های سهمگین روزگار به ساحل آرام رویاهایت رسانده است، پدرت را می‌پرستیدی. روز پدر مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

سر سفره چیزی نبود! یخ در پارچ و پدر هر دو آب شدند... چه دنیای بی‌رحمی است. خدایا به حق رحمتت هیچ پدری شرمنده خانواده‌اش نشود. روز پدر به همه پدران ایرانی مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

کاش آنقدر خوب باشم که سرت را بالا بگیرى و همین طور که به من اشاره می‌کنى با افتخار بگویى: او فرزندِ من است... روزت مبارک پدر.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

آغوش «او» امنیتی محکم برای من است و منظور من از او همان دنیای من باباست. روز پدر مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

گفت: با پدر یک جمله بساز؛ گفتم: من با پدر جمله نمی‌سازم، دنیایم را می‌سازم... روزت مبارک پدر.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

اگر صدبار دیگر به دنیا آمدم، قول بده باز تو پدرم باشی. بدون تو این زندگی هیچ رنگی ندارد. پدر عزیزم روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پدر نوشته می‌شود، اما پشت و پناه خوانده می‌شود. تمام زندگیم، پدرم روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پدر مهربان و خوبم از زحماتی که در این سال‌ها برای من کشیدی سپاسگزار ، و از خدا می‌خواهم سایه مهربانی‌ات تا ابد بر سرمان بماند. روز پدر مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

یکی هست که حتی اگر جانش برود نمی‌گذارد به تو سخت بگذرد... و او... اسمش پدر است! روز پدر مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

اگر نباشی پدر دلم که هیچ، دنیا هم تنگ می‌شود. روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

سرم را نه ظلم می‌تواند خم کند، نه مرگ، نه ترس... سرم فقط برای بوسیدن دست‌های تو خم می‌شود پدرم؛ روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

کاش بدونی برکت دعای تو
تکیه‌گاه آرزوهای منه
بی تو هر فصل کتاب عمر من
به خزون زندگی رسیدنه
پدرعزیزم روزت مبارک

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پدر جان، باش و با بودنت باعث بودن من باش. روزت مبارک. از صمیم قلب دوستت دارم.

متن تبریک روز پدر (مجموعه متنوع و زیبا)

تبریک روز پدر از طرف دختر

پدرها؛ یگانه حامی و قهرمان داستان زندگی شماها هستند. آنها را دوست بدارید، که دوست داشتن، خالصانه‌ترین هنر پدرهاست. روز پدر مبارک

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پدر قربون خستگی‌هات، فدای شونه‌های مردونه‌ات. روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

عشق از هدیه‌های گران قیمت و ابراز علاقه‌هایی با صدای بلند به وجود نمی‌آید، بلکه عشق در لحظه‌های کوچک دیده می‌شود که مطمئناً عشق به پدر مهم‌ترین آنهاست. پدرم روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پدرم تنها کسی است که باعث می‌شود بدون شک باور کنم که فرشته‌ها هم می‌توانند مرد باشند. روزت مبارک بابا.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پشت‏گرمی من، پدر خوبم!
نمی‏‌دانم اگر تو نبودی، زبانم چطور می‏‌چرخید، صدایت نزنم!
راستش را بخواهی، گاهی، حتی وقتی با تو کاری ندارم، برای دل خودم صدایت می‏‌زنم؛ بابا!
آن‏قدر با دست‌‏هایت انس گرفته‌‏ام که گاهی دلم لک می‌زند، دستانم را بگیری.
هر بار دستانم را می‌‏گیری، خیالم راحت می‏‌شود؛ می‏‌دانم که هوایم را داری و من میان ازدحام غریبی، گم نمی‏‌شوم و تو هیچ وقت دستم را رها نمی‏‌کنی...

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

ممکن است شاهزاده‌ام را پیدا کنم اما پدرم همیشه پادشاه من خواهد بود. بابای دوست‌داشتنی خودم روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پدر بلندترین شعر عاشقانه من است. روزت مبارک پدر خوبم.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

شانه‏‌هایت، ستون محکمی است پناهگاه امن خانه را. دست در دستانم که می‏‌گذاری، خون گرم آرامش، در کوچه رگ‏‌هایم می‏دود. در برابر توفان‏‌های بی‏‌رحم زندگی می‌‏ایستی؛ آن‏ چنان که گویی هر روز از گفت‏ وگوی کوهستان‏‌ها باز می‌‏آیی. لبخند پدرانه‏‌ات، تارهای اندوه را از هم می‏‌دراند. تویی که صبوری‏‌ات، دل‌‏های ناامید را سپیده‏‌دم امیدواری است. مرامنامه دریا را روح وسیعت به تحریر می‏‌آید؛ آن هنگام که ابرهای دلتنگی، پنجره‏‌های خانه را باران می‏‌پاشند. آسمان همواره بوسه بر پیشانی بلندت را آرزومند است. روز پدر مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پدر، تو تپش قلب خانه‌ای؛ وقتی هر صبح، با تلنگر عشق، از خانه بیرون می‌روی و با کشش عشق، دوباره باز می‌گردی. تو را به من هدیه دادند و من امروز، تمامی خود را به تو هدیه خواهم کرد؛ اگر بپذیری. روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پدر عزیزم، ای کاش توان آن را داشتم که از عرش تا فرش را برایت گلباران کنم و بر دستان پر از مهر و عاطفه‌ات که مظهر عشق و ایثار است بوسه زنم. تو در تمام طول سال‌های عمرم همچون خورشیدی بر زندگی من تابیدی. روز پدر را با سبدی از گل‌های یاس تبریک می‌گویم.

متن تبریک روز پدر (مجموعه متنوع و زیبا)


متن تبریک روز پدر ادبی

ای یگانه ترانه‌سرای هستی‌ام، پدر! تو شعف‌انگیزی مثل دف، دردآشنایی مثل تار و شوق‌انگیزی مثل تنبور. تو شورانگیزترین غزل کتاب شعر حضرت دوست هستی
پدر همیشه برایم بسُرای. روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پدر ای شریف محجوبم! تو بلند همتی مثل عقاب، وفاداری مثل کبوتر، بزرگی مثل سیمرغ... تو چکاوک درخت سبز خلقت حضرت دوست هستی. همیشه برایم بمان.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

مهربان شفیق راهم پدر! تو نگاه پاک ابراهیمی، ترنم آواز لطیف داوودی و اعتکاف شریف موسایی. تو پرهیز مستمر مسیحی و رنج مکرر حیدر... پدر! تو برایم تمامیت زندگی هستی. روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

بهانه سبز هستی‌ام، پدر! زلال پاکیزه‌ام، رحمت مستمرم، تکرار باطراوتم... تو همیشه در چشمانم جاری هستی تا آغاز سرود صور اسرافیل... روزت مبارک

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

صنوبر صادقم پدر! اینک ما بهارانی هستیم وام گرفته از هستی تو که به تماشای زمستان عمر تو نشسته‌ایم... اینک ای معبودم! تو نیک بدان که برایمان همیشه ترنم سبز بهاری. دوستت داریم پدر. روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

شرافت مستمرم، پدر! سخاوت از دست تو نام گرفت؛ شعف از چشم تو یاد آموخت؛ اخلاص از لبان تو ذکر گفت؛ جوانمردی وامدار توست و من از وجود پاکیزه تو زندگی یافتم. همیشه دوستت دارم پدر!

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

شعف بی‌بهانه‌ام، پدر! تو نجیبی مثل گل سرخ، پاکی مثل گل مریم، لطیفی مثل گل یاس، بهاری مثل گل همیشه بهار؛ دوستت دارم ای بزرگ باغبان انسانیت ای پدر. روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

ای ستیغ سبز صداقت، پدر! درود بر تو که بی‌دریغ خوبی
سپاس بر تو که بی‌مضایقه مهربانی، سلام بر تو که بی‌بدیل عاشقی، تهنیت بر تو که بی‌بهانه دوستمان داری و تذکر بر ما که بی‌دلیل به اندازه تو عاشق نیستیم و
با همه وجود دوستت داریم پدر.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

دریای پایداری، پدر! بهار از پیشانی سبز تو رویید؛ تابستان از پیشانی سبز تو رویید؛ تابستان از داغ غم هجران تو گُر گرفت؛ پاییز از اشک‌های ندیده‌ات رنگ باخت
زمستان، از غربت تو بر خود لرزید و تو ای پدر! همیشه در ذره ذره وجودم جای داری. همیشه دوستت دارم پدر.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

ای نغمه زیبای زیستن پدر! اینک در روز پدر قلب مهربان، چشمان نجیب، لبان ذاکر، پیشانی سبز و دستان پاک تو را می‌بوسم. همیشه دوستت دارم پدر.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پدر، ترنم تربناک هستی! ما طلوع نان را در دستان تو به تماشا نشستیم؛ روشنای پاکی را از میان لبان ذاکرت جستیم؛ زلال پاکیزه عشق را از چشمه‌سار چشمان تو نوشیدیم و هستی را از تو وام گرفتیم. پدر! خستگی‌ها از جانت به دور و شانه‌هایت پرتوان باد. روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پدر، ای دریای شکیبایی؛ من بوی نان را از دستان تو، عطر مهربانی را از چشمانت، شمیم دعا را از لبان ذاکرت و نور حق را در پیشانی تو دیدم. همیشه در کنارم جاری باشی الهی. همیشه دوستت دارم؛ شاهد است خدا...

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

سوگند مقدسم پدر! نام تو آمیزه‌ای است از: رنج، رحمت، راح، مهربانی، محبت و محنت. نام تو را بر پیشانی سبز هستی حک کردم و تبسم ترد خداوند را به تماشا نشستم. روزهایت آفتابی باد و روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

اسطوره درد و ایمان پدر! ای وهم لطیف عشق، تجسم عینی ایمان و تبلور عینی اخلاص. ای تمامیت عینی گذشت، ای همه ایثار، ای که به پیکر نادیده‌ام دیدار بخشیدی؛ دستان پرنورت را می‌بوسم و دوستت دارم.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پدر! تو ترنم متبرک معرفتی در کویر زندگی‌ام؛ رویش سبز آگاهی هستی در سنگلاخ ندانستن‌ها؛ عینیت یافتن انسانیت متعالی هستی در نی نی چشمان کودک دیروز. من ایثار را در دستان سبز تو رؤیت کردم و مهربانی و عشق را از چشمان تو آموختم. همیشه سبز باشی پدر جان. روزت مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

پدر ای سراج راهم! چشمان تو چلچراغ شب‌های تاریک تنهایی من است و دستان تو آمیزه‌ای از عشق و رنج؛ لبان تو رحمت است و قلب تو چشمه‌سار محبت. باری نهال قامتم برگرفته از تن خسته توست؛ در لحظه لحظه بودنم همیشه جاری هستی. همیشه دوستت دارم پدر. روز پدر مبارک.

♥❆♥❆♥❆♥❆♥❆♥

روز پدر روز خوب نیکی‌ها، روز شیرین مهربانی‌ها و روز معطر دوست داشتن‌هاست. به شعف پای‌کوبانیم و دست افشان... روزت را شادباش می‌گویم پدر جان.
در پایان روز پدر را به همه پدران سرزمینمان تبریگ گفته و امیدواریم مجموعه متن تبریک روز پدر مورد پسند شما قرار گرفته باشد. لازم به ذکر است مجموعه متن‌های تبریک روز پدر ادبی از کتاب پیامی برای تمام فصول زندگی نوشته محمود نامنی انتخاب شده بودند و در آنها تصرف و تلخیص صورت گرفته بود.

گروه سرگرمی ستاره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی