تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی God of War منتشر شد


تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی God of War منتشر شد

کمتر از 20 روز به تاریخ عرضه بازی God of War باقی مانده است و با نزدیک شدن با روز موعود سونی در حال افزایش هایپ طرفداران است تا به استقبال یکی از بهترین انحصاری‌های نسل هشتم بروند. سونی این بار یک ویدئو از سازندگان بازی منتشر کرده است که بر روی اسلحه جدید کریتوس در این ماجراجویی تمرکز دارد....

کمتر از 20 روز به تاریخ عرضه بازی God of War باقی مانده است و با نزدیک شدن با روز موعود سونی در حال افزایش هایپ طرفداران است تا به استقبال یکی از بهترین انحصاری‌های نسل هشتم بروند.

سونی این بار یک ویدئو از سازندگان بازی منتشر کرده است که بر روی اسلحه جدید کریتوس در این ماجراجویی تمرکز دارد. برخلاف دیگر عناوین این مجموعه این نسخه از God of War یک نوع ریبوت محسوب می‌شود که به جای افسانه‌های یونان بر روی افسانه‌ها شمال تمرکز دارد و تغییرات زیادی به خود دیده است. یکی از تغییرات بزرگ بازی مربوط به سلاح او است که به جای دو شمشیر خود از یک تبر استفاده می‌کند.

شما می‌توانید این ویدئو را در زیر مشاهده کنید:

.namasha-embed .namasha-embed-iframe

دانلود تریلر

در این ویدئو اطلاعات بیشتری درباره تبر کریتوس داده می‌شود و همچنین دلیل انتخابش را نیز توضیح می‌دهند. علاوه‌بر آن ویدئو بالا بر روی حملات مرگبار کریتوس با این تبر و ارتقا سطح سلاح‌های کریتوس نیز تمرکز دارد.

در روهای گذشته یک تریلر از بازی و اطلاعاتی در مورد درجه سختی بازی و بزرگ شدن محیط با پیشروی در بازی منتشر شده شده است و همانطور که در بالا نیز ذکر شد، بازی God of War نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته است که عوض شدن زاویه دوربین،ارتقا قدرت‌های کرتوس، سطح‌بندی شدن دشمنان، از جمله آن‌هاست. همچنین نیاز است برای پیدا کردن وسایل جدید در محیط به گشت و گذار بپردازید و این کار در پیشروی شما در داستان بسیار اهمیت دارد.

بازی God of War در تاریخ 20 آپریل 2018 (31 فروردین 1397) به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: تریلر جدیدی از بازی God of War منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران