امت اسلامی در دفاع از فلسطین به پا خیزد


امت اسلامی در دفاع از فلسطین به پا خیزد

قم- ایرنا- مرکز مدیریت حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای در محکومیت حمله اخیر رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه، اعلام کرد: از امت اسلامی در اقصی نقاط عالم می ‌خواهیم با دفاع از آرمان فلسطین و مردمان آزاده آن و ابراز نفرت از رژیم جعلی اسرائیل، به پشتیبانی از دیار پیامبران الهی به پاخیزد.

به گزارش عصر شنبه ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، در این بیانیه آمده است: انتشار خبر کشتار بی ‌رحمانه مردان و زنان مظلوم غزه در روزهای اخیر توسط رژیم ددمنش صهیونیستی که از سویی مورد حمایت آمریکا و همپیمانان غربی ‌اش است و از سوی دیگر با بی ‌تفاوتی تاسفبار کشورهای اسلامی همراه است، واقعیت تلخ تاریخ خونبار سرزمین مظلوم ومقاوم فلسطین را به نمایش گذاشت و دل های مردمان آزادیخواه و عدالت طلب جهان را به درد آورد.
بیانیه حاکیست: شیطان بزرگ، آمریکا، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی که بعد از سال ‌ها سرمایه‌ گذاری با کمک همپیمانان منطقه‌ ای خود در سوریه به نتیجه ‌ای نرسیدند و طعم شکست را چشیده‌ اند، در یک طراحی شیطانی بحران جنگ های نیابتی و تکفیری را به دیگر کشورهای اسلامی همچون‌ عراق، بحرین و یمن تحمیل نمودند تا جهان اسلام در آتش جنگ و خونریزی و در حیله‌ های داخلی دست و پا بزند.
این بیانیه ادامه یافته است: آمریکا و رژیم صهیونیستی بدانند، بدون تردید آتشی که در منطقه برافروخته‌ اند دامان پلید وآلوده آنان را می گیرد و خون جانباختگان و شهیدان حادثه اخیر، انتقام سخت الهی را به دنبال خواهد داشت.
در این بیانیه آمده است: مدیریت حوزه های علمیه، ضمن محکومیت شدید این جنایت وحشیانه، از دبیرکل سازمان ملل متحد و سازمان کنفرانس کشورهای اسلامی و بین‌المجالس می‌ خواهد با اقدام سریع جلوی این کشتار بی‌ رحمانه را گرفته و با سردمداران رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان جنایتکاران جنگی برخورد نمایند.
در این بیانیه تاکید شده است: همچنین از امت اسلامی در اقصی نقاط عالم می ‌خواهیم با دفاع از آرمان فلسطین و مردمان آزاده آن و ابراز نفرت از رژیم جعلی اسرائیل، به پشتیبانی از دیار پیامبران الهی برخاسته و با مقاومت و اتحاد در برابر توطئه های استکبار و صهیونیست جهانی، اراده مستحکم ملل مسلمان را بر محو این رژیم منحوس و پلید را به نمایش بگذارند.
فلسطینیان روز گذشته(جمعه) با تجمع در مناطق مختلف غزه که 6 هفته ادامه دارد، راهپیمایی موسوم به راهپیمایی «بازگشت بزرگ» همزمان با سالگرد «روز زمین» برگزار کردند و با نصب چادرهایی در نزدیک مناطق فلسطین اشغالی خواستار بازگشت به سرزمین های خود شدند.
نظامیان رژیم صهیونیستی با تیراندازی به تظاهر کنندگان 16 فلسطینی را به شهادت رسانده و نزدیک به 2 هزار تن را زخمی کردند.
محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز امروز (شنبه) را عزای عمومی اعلام کرد.
فلسطینیان از سال 1976 تاکنون روز 30 مارس را به عنوان روز زمین نامگذاری کرده و آن را گرامی می دارند.
/2085/ 6133/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر